|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en e46 328Ci och styla som en m3, dvs backspeglar (e46 ej e36), m-paket, lister etc. Helst ska den se ut som m3 csl men det kanske är att ta i. * Är det någon som gjort detta av er som läser detta? * Vilka delar rekommenderas och var hittar jag dem? Backspeglar finns hos Länk för 1790:- * Är det kanske någon som har en sådan bil till salu? Mvh / Nicke666 | |
|
Glöm inte att stoppa i en kompressor så den nästan går som en M3 också ;) Tänk på att M3 även har andra framskärmar och huv samt saknar reservhjulsbalja iom den extra ljuddämparen. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Jag är medveten om att en riktig m3 har "bredare höfter", gällar och extra bula på huven. Vill dock inte betala 32.000kr/år i försäkring för m3!! (Jmf Porsche 911 (996) kostar 16.000kr/år) |
|
|
Svårt att få bilen "street legal" med kompressor. |
|
|
Det finns ett M3-skelett till salu på mobile. Alltså en komplett kaross med allt utom papper/motor/låda. Kostade 6.800eur. Kanske nått för dig?? |
|
|
Rolex: Tack, jag hittade annonsen. Om man petar i en 328 motor i den, vad registreras den som då? m3 eller 328? Jag vill ju slippa m3 försäkringen. |
|
|
Någon som vet var CSL paket går att få tag på? * Front * Bak * bagagelucka |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.