|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har en 530 med det mesta i utrustning, men ingen telefon. Det finns alla knappar och grejor i panelen och på ratten men som jag har fattat så är inget fördraget och det är i stort sett omöjligt att efterdra allt för detta om man skulle vilja ha en originaltelefon. Är det så illa eller är det någon som har några idéer på vad man kan göra??? Glad påsk på Er. KJ | |
|
Det är rätt så mycket kabelstammar osv som behövs till telefonen. Nu vet jag iofs inte vad som kan skilja mot t.ex -00 och sen kanske det finns några varianter och modeller. Exempel på det som sitter i min: Monteringsplåt bak i skuffen över vänster bakljus som håller själva telefonmodulen. Till denna kopplas antenn samt en kabelstamm som går dels vägen via säkringar vid batteriet och fram till höger främre dörrhögtalare, dels på vänstersidan till mittkonsoll och till vänster framdörr samt till takpanelen vid innerbelysningen fram, där HF-miken sitter. I mittkonsollen sitter en del elektronik under armstödet (som är special för telefonmontering) samt en hållare med kortläsare och telefonlur. Kabelstammen är även inkopplad på bilens buss för signallering till/från display, stereomute, rattknappar osv. Skulle tänka mig att man måste koda lite med servicedatorn för att få igång det hela också. Inte för att avskräcka men visst är det en del prylar och jobb. FP |
|
| Haha... jahopp då lägger vi ner detta. Tack för bra svar. MVH Kim J | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.