|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag skall montera fram o bak-spoiler och trösklar på min BMW 328 cupe. Har ingen monteringsanvisning!.. Hur gör jag? Alla tips är välkomna! | |
| Låt bli det! | |
|
Tja, Jag tror att du kan montera front o bak-spoiler på samma sätt som du tar bort de gammla vill säga om du menar hela front+stötfongare bak, eller menar du små delar som man sätter på orginalet under ????? |
|
| faust: hahahaha, bra tips! | |
|
Men där du köpte styling delarna borde du fått med en sådan har själv monterat ett annat kit...och fick de till de |
|
|
Ja, jag fick en monteringsanvisning, men den är på tyska, som jag inte fattar ett s---t... Ska nog kontakta MH Styling efter helgen, det var bara att jag planerade att montera det nu i helgen.... |
|
|
BMW-Lasse men som jag frågade är de hela stötfångaren fram o bak som du ska montera ?? eller är de under delar som man sätter på orginalet |
|
| De hela, fram och bak.... | |
|
Jag har inte något rieger-paket på min bmw men jag kan tänka mig att de är lika dant som de jag har monterat man montera de likadant som man tar bort orginalet sitter skruvar i hjulhuset 3 på var sida bak o 1-2 fram,och under stötfångarna sitter de 6st och bak 2 till den undre biten böj ut den och ta bort den, dom svarta listen både fram o bak sitter de svarta nitar under listerna mellan 5 till 10 styck Lycka till BMW-Lasse... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.