AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.676

VARFÖR kliar det i bilbytar tarmen?

Sida 2 av 2
Seven:

Mmmmmmmmm:)

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

hehe: De e rätt, följ ditt hjärta:)

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Nåja, vi säger såhär, antagligen blir det inte av iom att M3'ans driftkostnader kommer att vara högre än 330'an, och visst varför byta bort en nyare bil. Men man ska ju aldrig säga aldrig:)

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Det kliar lite i min 840 tarm faktiskt. hittar jag en en sv.såld välskött 840ci med låga mil (vilket jag förmodligen aldrig kommer att göra) så föreligger det stor risk att det blir affär:P! Vet inte riktigt vad det är med denna bil, men jag tycker rysligt mycket om den, och anser att den har blivit underskattad i bilvärlden sedan dag 1!

Seven har samma problem. Har beställt en E61:a fastän jag är toknöjd med min E39:a både längtar och har ångest.

mh
mattias: Förstår att du är lite kluven...fina bilar båda två...på sina egna sätt och vis. Du blir säkert helnöjd:)!

Seven: Kommer förmodligen att gråta på vägen till bilfirman och skratta när jag kör hem.

mh
Haha: Ja...det får vi hoppas...så du inte gråter på vägen dit, och storbölar på vägen hem;)

Åtrkommer i maj och berättar hur det har gått

mh
vi
191
vibbe
Z3Mc-98
Det är ett helvete, jag åkte in i tisdags för att boka service på min 530d och och åkte därifrån i fredags med en 330it -02, kunde inte låta bli he he
vibbe: hahahaha!! Underbart!

vibbe: Utan sånna som oss stannar ekonomin i landet

mh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.