|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja varför?? Jag är så RUSKIGT nöjd med min bil...har lagt ner otroligt mycket tid och energi på den för att få den i absolut toppskick. Vad händer...jo, nu när bilen är så j*vla fin så man skulle kunna tro att den precis rullat av assembly line i Munchen...ja då är man sugen på att byta!!! Någon annan som känner igen sig, eller är det bara jag som är sjuk i huvudet? Frågan är ju så klart vad man ska byta till...*suck...finns så många bilar man e sugen på... The Seven Series...Cause I ride with pride! | |
|
Jag:) Det verkar som att det finns rätt få M5or som fungerar:) så jag borde nog vara njöd. Ändå kliar det;) Micke K. Länk |
|
|
Har man en E34 M5 i fint skick så byter man inte bil! Förstått!!! :) |
|
|
Jag vill nästan aldrig byta bil, jag vill bara köpa fler, så då gjorde jag det, och tre bilar är inte speciellt mycket eller? Det är den bästa? lösningen på detta problem;) Mvh Stephan |
|
|
Skönt o höra att det finna fler med samma tankar:P The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Seven_, samma här, några månader sen är sökandet och jämförandet igång.... | |
| Kolla i antalet bilar i min profil.... Och nästan lika många till av andra märken... Antagligen en sjukdom man har... Bilbytarsjukan!!! Hmmm kanske man är besrättigad till ersättning från sitt försäkringsbolag eller föesäkringskassan eller nåt för denna svåra sjukdom... Så att man kan utveckla den ännu hårdare... | |
|
Visst är det en härlig känsla med en "ny" bil,själv så längtar jag så mycket efter att få glida runt i nyförvärvet 740ia.Måste bara fixa lådan först sen så,,,,, Mvh/Micke |
|
|
Seven känner igen mig det du skriver om, för en månad sedan hade jag samma vibbar som dig. Visst blev det affär, en 525 fick det bli och är mkt nöjd med bilen. |
|
| Jag tycker mig märka att symptomen är likartad även när det gäller mc, crossar och snöskotrar... | |
|
Seven_: Jag känner precis som du, det är skönt att det finns flera som lider av samma symptom:) Jag får visa denna tråd för frun, för hon tror att jag är lite småtokig:) Mvh Kim |
|
|
Känner som Stephan735i Vill inte byta, vill bara ha fler. kanske e24, e12 eller e3. varför inte en av varje. drömma går ju ;) |
|
| Jooo, helst vill man ju inte sälja utan bara köpa fler, men det blir svårt med både garaget och plånboken.... | |
|
Jag konstant kännt för att byta bil precis efter jag köpt dom, detta e faktiskt första gången jag inte känner för att byta. Men kanske köpa en till... Sjöberg |
|
|
Samma här, Även fast vår nuvarande bil bara körts i 6 veckor (avställd hela vintern) så sitter jag ständigt och kollar beg-marknaden nya objekt! Och tjejen blir lika tokig varje gång :D Mvh / Peter |
|
|
Går inte att förklara. Skulle absolut vänta med att köpa E90 till i höst mer troligt jan. 06. Två veckor senare ryker fortfarande pennan efter underskriften på kontraktet till min E90. |
|
|
När den ekonomiska möjligheten att byta upp sig finns så gör iallafall jag det... |
|
kilroy |
Denna tiden på året är det väl rätt vanligt att det börjar "klia" lite i bilbytartarmen...eller?Funderar själv på att byta bil...har dock inte bestämt mig om jag skall byta M5:an till en nyare och behålla 540:n...eller behålla M5:an och byta ut 540:n till en E39 540...Problemet är att 540:n går fantastiskt bra, det känns inte roligt att göra av med den på nåt sätt, dessutom får man väl inget för den heller... Dessutom vore det synd att stöta på den i Malmö om ett par år...sönderkörd och sönderstylad...tyvärr är det väl det öde som väntar bilen om jag säljer den är jag rädd...Mvh kilroy |
|
Vet vad ni pratar om... Suck! Är dö kär i en M3 E36 -97 Cab med hardtop, SMG, creme läder, daytona violett m.m. 330'an kanske får gå! Allt hänger på sunt förnuft (inget i mitt fall) och pengar. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Fördelen med att byta in sin lite nyare BMW med normal motor som 320 är att den köps av äldre herre med ordnad ekonomi och enda faran är att han lånar ut den till barnbarnen. Min tre senaste BMWar köptes av herrar i 60-årsåldern och compacten av min bilförsäljares mamma! |
|
|
bayeriche: Har du blivit tappad? Du menar inte att du vill byta från en E46 till E36? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.