AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.269

Skada hos bilrekondare?

Be
202
Benn
525iA M 2003
Hej!
Lämnade min bil på tvätt hos Car Clean i gävle och får tbax bilen med en helt färsk skada på fälgen....och bilen har körts nästan 6 kilometer från det att de fick den........jag och en kompis till kollade igenom bilen innan jag lämna in den.......och får den med en skada.......de säger att den fanns innan och att han har kört bilen för att det inte skulle ha kommit fukt i motorn och då hade han hört om cylindrarna inte gått som den ska, sämre ursäkt har jag nog inte fått...och tack gode gud att min kompis stoppa mig för jag täntke slå han på käften.........

Helgen efter så får hans bil en repa som kirakulöst nog varit där innan och har fyllt på med lackstift....och sger att den också fanns där innan.......vi kommer aldrig mer att gå dit så klart och jag hoppas att de människor som e ansvariga för skadorna skulle lära sig att ta ansvar för sånt de gör.

Nån som varit med om liknande grejer och fått ersättning??

JAg fick vackert betala 1500 i självrisk och få en ny fälg!!

You dont have to die to go to heaven, drive a BMW!!
KW
113
KW
740iA -95
Tyvärr inget ovanligt...Har jobbat på Mr Cap tidigare. Var en anställd som körde av ramperna till entren och skrapade underredet ordentligt...Bilen var helt ny. Tror du kunden fick reda på det? Nej! Tråkigt men sant.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.