|
|
|
|---|---|
|
Märkte en sak som jag sen kolalde upp hos bmw och det är sjukt men sant, på alla E46 så sitter det en plast och ett av aluminium skydd under motorn en hasplåt alltså och i den så finn det en lucka som går rakt igenom bägge skydden till oljetråget och skruven som täpper till hålet där oljan kan rinna ut när man byter.......den luckan som ska sitta där sitta inte på de flesta bmw, tydligen bara de som har 4*4 och oljetråget e oskyddat mot stenskott å så!! kostar inte mycket allt.......strax under 300 spänn trodde han för en sån lucka men det finns olika bredd så beställ rätt bredd så det inte blir fel.......ett praktiskt tips och skydd mot skador för en billig slant!! :) BURN RUBBER!!! | |
| ehh.. jag har då en lucka på min ci vad jag vet, har inte sett något hål upp mot oljepluggen. | |
|
Nej jag lovar, han sa att vissa ah r det och vi kollade på olika reg nummer och det stämmer.........kollade även med bmw solna, och den i gävle (var i gbg först) och alla sa samma sak, har tre kompisar där den enas 330 touring hade den luckan bara.....min och en 330 coupe hade ingen!! Men ett tips att tänka på för de som inte har bara! You dont have to die to go to heaven, drive a BMW!! |
|
| ok i belive you! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.