|
|
|
|---|---|
| Tänkte köpa en M3a 98. Det är en smg låda i dem. Hur är det med dom. Håller dem eller ska man satsa på en vanlig låda??? | |
|
Jag har iallafall aldrig hört om att en smg låda inte hållit.. SMG verkar häftigt har aldrig provkört själv.. Ingen tror........ |
|
|
Vad jag vet så är det samma låda men med hydraulisk växling och electronik som sköter om jobbet |
|
|
Rätta mig om jag har fel men drar SMG-låda ner priset, eller? Jag var också inne på det ett tag men fastnade för den manuella. Ola |
|
|
OlaE: Generellt sätt borde den öka priset, eftersom den kostade mer än den manuella. Men sen styr efterfrågan priset och många upplever SMG lådan som lite seg och väljer därför kanske den manuella. Men jag värderar bilar med SMG lite högre än manuella. Men det gäller ju att ha en köpare som vill ha SMG. M3or med manualla lådor finns det ju lika många som 320or! |
|
|
Det är mycket roligare att köra en Manuell M3:a än att köra en med SMG. Det lovar jag dig..Jag har haft båda alternativen och jag skall aldrig köpa en med SMG låda igen.Den växlar som en halvautomat och det är inget roligt alls.visserligen kan man ställa om tiden för hur snabbt lådan skall växla och vilka varv den skall växla på men då har man ofta fått problem med lådan. Det är också svårare att hitta köpare på en SMG växlad M3. M V H DANNE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.