|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa mig något roligt att glida kring i, BMW så klart och skriver därför dessa rader för se om någon kan tipsa om lämplig och rolig modell som ligger i pris runt 20000:-, inte mycket pengar -men något kul måsta väl finnas, kom gärna med tips och råd. | |
|
En gammal 1602-2002:a, kan det vara något? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
02orna i all ära men jag ser att du är förtjust i 7serien och vad passar inte bättre än föregångaren till sjuorna då? Dvs en e3a /Pelle |
|
| z1 eller z8 om du "fett med deg" | |
|
E12 eller E23 är vad jag skulle främst leta efter, även E28/E32 kan vara aktuella. Mvh Stephan |
|
|
E3! Om det öht är möjligt att hitta en utan rosthål :-/ Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Mest "fräsch" BMW för dem pengarna får du nog om du köper en E12 eller E21 då dessa inte är så populära och priserna är låga även på fina vagnar. Även E23 kanske, men personligen så känns de lite tråkigare + att de lfesta har auto, nåt som du iofs verkar gilla :) Men sen så borde man få en riktigt fin 528i E28 för dem där pengarna, men de är ju rätt sällsynta. | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Håller med Pelle, en E3 hade varit "maffe". Kalle: Jag vet om en rostfri kaross (tom råkaross). Man skulle egentligen sälja av något, köpa en hyffsad E3, hämta hem karossen, flytta över prylarna och bara glida runt.........det är väl tillåtet att drömma! Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Som gammal 02 kramare så blir det en 1602 . Finns 87 kvar och 25 i drift under 2004. 2002 Turbon är vanligare ! Håkan |
|
| En 3.0si med diffad bakaxel är en rolig bil. -75 ellet tidigare då slipper man avgaskraven. | |
|
Kalle Hansen: Självklart går det att hitta E3or utan rosthål. En kompis farsa har en. Tror det är en -77a. Fint skick som attan. Har kunnat hitta någon liten rostbubbla vid bagaget. Det är allt jag kunnat se. Pigg är den att köra också, men lite för svampig i fjädringen för min del. Den är nog inte till salu dock. Bilen: Länk |
|
|
Z1 så klart!!! Ner till Tyskland och hämta hem en lågmilad unik pärla med körglädje som ger dig ett smile till tinningen för under 200000 SEK!! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Förlåt...jag läste fel på en nolla i din budget. The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| varför inte köpa en dålig e9 och renovera den..verkligen snygg bil..annars ska du köpa en 02:a | |
|
en baur cab kanske? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
tvåtakt |
Du skall naturligtvis ha en 1800/2000! Det är den ballaste BMW du kan få för dom pengarna. 2002 och liknande har ju varenda människa... Nej, du skall givetvis ha en brutal fyradörrars AUTOBAHNSTURMER! |
|
Håller med tvåtakt, det finns en 2000 till salu på BMWCS hemsida för 24, är säkert prutbart till 20! En kanonfin klassiker att glida i! Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.