AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
678

"vobblar i 80km/h"

, bytte till sommar däck idag, pga att jag hade helt platt vinterdäck när jag kom it i morse, första riktiga provkörningen med mina 18" ska vara centreringsring på en fälg bak och en fram, men pga attt min gummiverkstad klantat sej, så passade inte ringarna på navet, så har utan just nu, diffar på mindre än 1mm så tänkte jag skulle kalr amej till tisdag när dom öppnar... fast vobblar lite i ca 80km/h, inte säker om det beror på ringen, eller att jag behöver framvagnsinställning, vad tror ni?

//Danne
Länk

Länk
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Jag tror det räcker att centrera fälgarna ordentligt...

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

ok... gissade nästan att det berodde på ringarna, eftersom det ska sitta en vfram och en hbak.. får stå nu iaf, så åka in på måndag så får dom fixa nya riktiga centreringsringar snabbt... blev snyggt iaf, tjatigt bara att dom strulade

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
daol ! ...Tryckte på mina 18" ja med idag ! var ju så fint väder :) Och jag har precis samma fel ! vobblar i 80 km/h ! Och jag har inge centrerings ringar heller ! ska köpa på tisdag om inte dom har öppet på lördag !..jag hade centrerings ring runt alla 4 förr men tappat bort dom över vintern ! måste fixas iaf ! hej !
hmm, kan vara nån komb mellan centrerings ringarna och framvagns inställning då kansek, vill ha tisdag nu.. ovisshet är inte kul

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
Men du säger att man ska ha en Vfram å en Hbak ? ..jag har alltid haft på alla 4 ..är det fel ?
bilen känns som en helt annan bil iaf, lite spotigare.. fast det är en 7a hehe:) snyggt åxå:) tog lite bilder och la på sidan fast bilen är skitig:)

//Danne
Länk

Länk
jag måste ha så för 2 fälgar är från e32 och 2 från e34, så bara därför jag måste ha 2 ringar...

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
Missuppfattar jag vad vi pratar om nu tro :) pratar vi om Dom svarta plast ringarna runt navet ? ..

Nice bil Danne ! Fina fälgar !..och nu vet jag vart du bor :) såg fabriken hehe
Beemer_Linkan
skrev samtidigt :) okej !!
japp, exakt dom:) men fick på tok förstora från sgummi, så passar i däcket, men inte på bilen.. hoppas det är därför det vobblar iaf, så det inte är nå annat mysko..

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
Är nog därför eftersom jag har samma problem !
hehe:) kan bli så på forumet ibland:P trodde man skulle få mer grepp bak åxå, men de fick man inte heller hehe:)

//Danne
Länk

Länk
förmodligen, suger att man väntat på ringarna 2 veckor bara så passar dom inte:/

//Danne
Länk

Länk
föresten, har du nån icq eller msn?

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
hehe :) så du menar att dom inte har ringar hemma ? shit då lär ju jag få mina slutet på nästa vecka i så fall..
Beemer_Linkan
yes ! ..Msn ..lindgrenandreas@hotmail.com ..tror ja :)
hade inte till mej iaf... vad har du för 18" då?

//Danne
Länk

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.