|
|
|
|---|---|
|
Har priserna stigit eller är det stor prutmån? har ej kollat på mobile.de så mycket förut men... Vad är det för speciellt med en sådan här t ex Länk kostar väl en slant innan den är regbesiktat o klar oxå. | |
| Kolla miltalet... | |
|
förvisso, men den är ju snart tio år gammal med. kanske har ägaren suttit åtta år på kåken ;) |
|
|
Firman i fråga verkar ju ha en del intressanta bilar, bland annat tre stycken M1: Länk |
|
|
Eller gå direkt till firman (blir lite off-topic, men det är inte var dag man ser tre M1 till salu under samma tak): Länk |
|
| kanske man skall slå till på en trippel då. borde ju gå att pruta nån femhundring på det viset :) :) | |
| M1 hade varit en dreggel-bil om det inte hade varit för att de satt två stycken BMW emblem i baken på den, ett på varje sida... Blä... | |
|
Det är snarare så att importvågen till sverige gjort att priserna i Sverige sjunkit. Man kan hitta lika billiga bilar i Sverige som i Tyskland nu för tiden. ------ Länk Länk |
|
| jag håller inte riktigt med dig grodan. Min farsa har nyligen köpt en 530d touring -02 med 8000 på mätaren. Milen är kollade plus att firman som tog hit den har gjort ett m-test för att se att allt var juste innan dom levererade bilen. För detta betalade han 160.000:- kontant. En sådan bil, till det priset hittar du knappast i sverige. | |
|
perf// Din far har köpt en ganska nybil, men jag menar främst de bilar som är lite äldre, bilar mellan 95-00. Jag kanske borde ha skrivit det i inlägget ovan:) ------ Länk Länk |
|
|
Priset på M3 är inte högt, om skicket motsvara miltalet. Jag håller med om att det går att hitta äldre importbilar för samma pengar som i Tyskland, däremot är bilarna i Sverige i sämre skick och med sämre historik än där, generellt sätt. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.