AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
807

Dyra bilar i tyskland eller?

Har priserna stigit eller är det stor prutmån? har ej kollat på mobile.de så mycket förut men...
Vad är det för speciellt med en sådan här t ex Länk
kostar väl en slant innan den är regbesiktat o klar oxå.
mi
910
micke80
528i -86
520i -97
635CSi -83

BMW CS #3981
Kolla miltalet...
förvisso, men den är ju snart tio år gammal med.
kanske har ägaren suttit åtta år på kåken ;)
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Firman i fråga verkar ju ha en del intressanta bilar, bland annat tre stycken M1:

Länk
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Eller gå direkt till firman (blir lite off-topic, men det är inte var dag man ser tre M1 till salu under samma tak):

Länk
kanske man skall slå till på en trippel då. borde ju gå att pruta nån femhundring på det viset :) :)
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
M1 hade varit en dreggel-bil om det inte hade varit för att de satt två stycken BMW emblem i baken på den, ett på varje sida... Blä...
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det är snarare så att importvågen till sverige gjort att priserna i Sverige sjunkit. Man kan hitta lika billiga bilar i Sverige som i Tyskland nu för tiden.

------
Länk
Länk
pe
554
perf
320xd e91 -09
jag håller inte riktigt med dig grodan. Min farsa har nyligen köpt en 530d touring -02 med 8000 på mätaren. Milen är kollade plus att firman som tog hit den har gjort ett m-test för att se att allt var juste innan dom levererade bilen. För detta betalade han 160.000:- kontant. En sådan bil, till det priset hittar du knappast i sverige.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
perf//

Din far har köpt en ganska nybil, men jag menar främst de bilar som är lite äldre, bilar mellan 95-00. Jag kanske borde ha skrivit det i inlägget ovan:)

------
Länk
Länk
Priset på M3 är inte högt, om skicket motsvara miltalet.

Jag håller med om att det går att hitta äldre importbilar för samma pengar som i Tyskland, däremot är bilarna i Sverige i sämre skick och med sämre historik än där, generellt sätt.

Mvh Stephan

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.