AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.168

Coca Cola på 740iA! APOR!

KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Jaha, så var det dags igen då... Jag har varit o uträttat ärenden på stán, och parkerat min nytvättade bil på av kommunen anvisad plats, samt erlagt avgift.

När jag återkommer, trött och eländig, ser jag att några "trevliga" människor roat sig med att fullständigt DRÄNKA bilen i Coca Cola eller Pepsi, och vi snackar INTE light-varianten.... Brunaktig sockerlag täcker HELA BILEN!!!! De är APOR från helvetet!!!! Alla bilar runtomkring min (Volvo, Audi, Skoda) var helt "odrabbade"... Hade jag bara kommit så jag sett dem i aktion...Då hade de önskat att de aldrig blivit födda.... Varför gör man så här? För en tid sedan hade några idioter "trippat" min grannes fina 525:a, och vikt min vänsterspegel med foten.... Snart skaffar jag en Heckler & Koch, och sitter i busken o bara väntar....

Jag blir så trött... Glad Påsk på Er alla, förresten! Hoppas våren kommit för att stanna...

/Anders

BMW - Luxus Hotel, Rote Lippen, Heckler & Koch...(auf der flucht...)

Franka2
Låter ganska otrevligt, men var bor du det låter som om hela er stad är full ligister?
Det är väl kanske tur att man man inte tar sådana på bar gärning, för då hamnar man väl bakom lås och bom. För man kan nog inte få psykisk vård, om man försvarar sin bil? Näe då måste man vara mördare, våldtäktsman eller något liknande.

Franka
mape
Ajajaj. Lider med dig Kraftwerk.

Hur kan någon tycka att det är skoj att hälla kola på någons bil?!?
BMW Sydafrikas variant med eldkastare kanske inte är en sån dum idé :)

"You don't mess with a mans vehicle"

///M
Jag vet precis hur du känner Kraftwerk! I förrgår var jag ute med cabben och stannade utanför micro för att snabbt kila in och köpa lite textiltvätt. Vi snackar 3 MINUTER!! När jag kommer ut har någon loskat på förar rutan!!! Jag tackade Gud att jag inte såg händelsen, (för då hade jag blivit anmäld för grov misshandel) och körde raka spåret till handtvätten och spolade av den. Vet inte vad jag ska säga..mer än att vi lever i ett j*vla kommunist samhälle där du får din bil nerkladdad i pepsi eller spott om du kör annat än en grå Volvo! PINSAMT!!!

The Seven Series...Cause I ride with pride!
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Franka2:

Ja, jag bor ju i Eskilstuna... En medelstor fd. industristad, som är väldigt gemytlig, och på frammarch vad gäller inflyttning och företagsetablering.(Snart är vi en förort till Sthlm?) framförallt på sommaren(gemytlig, alltså...(är lite trött)...). Dock har vi enl. statistiska mätningar, nästan högst brottslighet per capita än någon annan Svensk stad...

Knarkare o mördare(några av de vidrigaste morden i Svensk historia har faktiskt begåtts här...ujuj...), alkisar o gäng med Am-staff/Pitbulls, mm, mm...

Nu gillar jag faktiskt dessa hundar, och det är fina och oftast stabila djur med läckert utseende och mycket kraft. Däremot är det STORA fel på vissa ägare som förstör hundens beteende. De fostrar dem till "vapen", viket är helt sjukt... Kanske skulle jag göra samma sak, o bussa "Buster" på nästa Cola-hällande IDIOT!!! Men då blir det väl Hällbyanstalten i Eskilstuna i 7 år, eller nåt...

Hej o hå!

/Anders

BMW - Luxus Hotel, Rote Lippen, Heckler & Koch...(auf der flucht...)

Varje gång man besöker Mamma & Pappai E-tuna tänker man "vad skönt att jag inte bor här längre" och "var det verkligen så här i E-tuna för 10 år sedan??"...

Tråkigt men sant!!

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Ibland är det nästan så man hoppas att någon häller Cola på bilen så man får fingret ur....och åker och tvättar den.

Flåklypa
Franka2
Brott och våld eskalerar väl i alla städer, om man läser i lokalpressen på måndagar.
Frågan är väl varför det blivt så här, Kan inte "samhället" ta hand om det det de skapade en gång i tiden.
INGEN RESPEKT FÖR NÅGONTING, ta mej f--n!!!

Franka
Flåklypa: HAHAHAHAHAHA!!! Också ett synperspektiv:D

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
vandalism drabbar inte bara BMW ägare... jag sålde min BMW efter en grov misshandel på den från någon oborstad yngling(eller 3st för att vara exakt) och tänkte att nej va fan jag köper en volvojävel så får jag iaf ha bilen ifred, men på ett år så har detta hänt:
1 efter c:a en vecka så ser jag att ngn dragit näven i motorhuven och satte n osnygg buckla där.
2 ett par månader senare så hittar jag en chokladkladdkaka insmetad på främre regskylten?
3. Någon anser att den 5000m2 stora parkeringen som är tom förutom min bil och en till är för lite för att kräkas på så man väljer min motorhuv, 3ggr.... mc Donalds stod för innehållet upplysningsvis.
4. ett halvår senare så är bilen äggad..

Alla dessa händelser hände på olika platser där jag normalt sett inte parkerar och vid väldigt skilda tillfällen så jag vet att det inte är personligt utan jag tror mer att det handlar om att man har en välhållen bil, för oavsett om jag har volvo eller BMW så är bilen väldigt sällan smutsig och då kanske det är roligare att ge sig på den?
Scheckheft
Hej
Känner igen det du beskriver Kraftwerk. Bristande respekt för andras egendom, bristande respekt för varandra. Mina egna upplevelser:
E38 nr 1: avsparkad sidospegel och avbruten vindrutetorkare. Plats: parkering utanför jobbet.
E38 nr 2: sprayad bakdörr + fönster med sk tags. Tack och lov tog färgen slut för ligisterna. Plats: flerbilsgarage.
Andra händelsen blev jag inte ens upprörd över, bara uppgiven. Bara att ta fram polermaskinen.

Mvh
Scheckheft

det var lite deppigt att läsa den här tråden om alla brott osv i etuna, med tanke på att syrran pluggar där hehe:/

//Danne
Länk

Länk
KW
113
KW
740iA -95
Håller med seven, 90 % av dessa är kommunister och resterande 10 % dårar som hör hemma på dårhuset....mitt och ditt, hur svårt är det?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.