|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är på jakt efter en Touring E39 men undrar vad som skiljer mellan de olika årsmodellerna (förrutom utrustning), är det någon man skall undvika? Mvh Thomas... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är en dubbelvanosmotor från 09/98 vridmomentet är flyttat nedåt några 100 rpm. Bättre Xenonmoduler på de nyare, 99-00 har en del problem med ASC/ABS systemet elektronikmodul den uupgraderades 09/98. Viktigare är att gå på skicket/skötsel på bilen än stirra sig blind på årsmodeller. ///MVH Hasso Länk |
| Är det inte längre serviceintervall från -00? | |
|
Hej, sedan har du den "osynliga" produktutvecklingen, snart sagt alla komponenter och detaljer förfinas under bilens livslängd. Kanske en del besparingar också så det kan ju slå åt två håll. /M Min bil: Länk |
|
|
Värme i mitt blåset bak fr -98, ingen av/på knapp på panelen til farthållaren på nyare.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Av/på knappen till farthållaren är ett riktigt hat-objekt | |
| Av/på knappen till farthållaren finns fortfarande, är dock flyttad till mf-ratten. | |
|
Sådan knapp har jag även på min V70 och de sitter väl på de flesta bilar i dag med farthållare. Säkert för att undivka att klantiga amerikaner slår på farthållaren av misstag och som leder till en olycka för att sedan stämma tillverkaren på miljoner...;-) ___ BMWCS #5157 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.