|
|
|
|---|---|
|
Mors Ska hämta mina dimljus idag & montera... "Ramen" sitter i kofångaren, ska bara montera kablar & klämma dit dom, men blir inte klok på kosntruktionen riktigt...det är nått clips som sitter där, men hur ska jag göra, så jag inte knäcker nått!? Sen undrar jag över kablarna, kan man montera dom fel? spelar det någon roll hur dom sitter? skillnad på + / - Tacksam för svar. /Novisen | |
|
Hmm, skall väl inte vara något problem? Finns ju en arm på ena sidan (som klickar till och håller fast ljuset), det är ju även via den som man trycker ut ljuset framifrån när du vill ha loss det... Sitter bara ramen fast ordentligt i spoilern så skall det bara vara att trycka fast! (stoppa in ljuset med yttersidan först och sedan trycka till på innersidan tills det klickar till) Men du hade köpt Biltema-grejjor, rajt? Det är kanske inte riktigt samma konstruktion där? Jag kommer ihåg när jag satte dit min Rieger spoiler på första BMW'n, det stora problemet då var att få fast ramen ordentligt i spoiler, sedan var det lugna gatan... /Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.