|
|
|
|---|---|
|
vart kan man få tag på ett komplett styling paket till e34 till ett förmånligt pris? | |
|
Ett begagnat M paket kanske ? |
|
|
Köp ett M5-paket.Det enda snygga till E34. Alternativet kan vara E34 95- kjolar (samma som m5 men i bilens färg) och alpina frontspoiler. Köpes på BMW om det ska vara nytt. Eller leta på skrotar/stylinghandlare/privatannonser |
|
| Köpte mitt kjolkitt på www.sungraphic.se Rieger kopia i glasfiber med väldigt bra passform, fick kanon pris köpte allt för ca4000:- ska bara lackas nu.. | |
|
Bmw520 har du nån bild på hur det blev?? |
|
| Väntar på bakspoilern samt att allt ska lackeras, finns bilder men e ingen skönhet än =) men ser bra ut va fin passform.. hade fördelen att köpa de på elima mässan till starkt reducerat pris =) | |
| hur sätter man fast fronten till dom där?? alltså använder man org bultarmna på nåe sätt?? | |
| bmw 520 har du nån bild på fronten sittandes på bilen mvh robban | |
|
bmw 520 jag har oxå en sådan och är mkt sugen på att styla skulle vara mkt tacksam om du fixade nåra bilder på hur de blev. kan väl maila dem till mig kanske? fredrik.esbjornsson@zonline.se |
|
|
Det finns ett paket som ser helt ok ut på dreamcar // Daniel BMW 525TdsT - Once a "Beemer" always a "Beemer" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.