|
|
|
|---|---|
| Jag är ägare av en BMW 520i årsm. 90. För det första blev jag säkerligen blåst när jag köpte denna bil hos en bilhandlare för 60 papp i slutet av 2000. Är det någon som håller med? Dock fint skick både utan och innan. Men nu till problemet, jag har längre irriterat mig mycket på att den tagit mycket bensin men har inte tagit mig tid att mäta hur mycket förän bara för nån månad sen, just vid det tillfället fick jag den till att den dragit 1.38 liter milen. Detta tycker jag låter lite väl häftigt. Det måste vara nånting fel med den, men vad? Är det någon som har nått tips? Sen håller den väldigt höga varv, jag måste köra på trean när man normalt ska ha tvåan. Vad är det för fel på skiten? Kan för övrigt ingenting om bilar. | |
| hej det där låter som du behöver en service har en 520 själv kolla tändstiften dåliga tändstift ger sämre gnista därigenom sämre förbränning då tappar du hästar. kolla sen luftfiltret rengör burken med t.röd eller dylikt häll sen en flaska insprutningsrengöring i tanken eftersom den säkert har gått fett. din bil ska nog gå bättre sen mvh jonas | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.