|
|
|
|---|---|
|
Om jag ska köra me m/h slicks eller r-däck på en bmw m3 -94... Räcker det me att byta till sinterlameller eller måste jag byta till en starkare tryckplatta oxå? bilen e näst intill orginal, sportfilter, sportavgas, katersättare, chip Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk | |
| Ja den ska hålla.. Annars är den sliten. | |
|
Opps.. Läste inte din fråga riktigt... Sintern ska palla trycket.. Annars e din tryckplatta slut...! ;) |
|
|
ok, så jag kan köra me orginal tryckplatta och sen med sinterlameller om jag kör med m/h slicks... Någon som har någon erfarenhet av Dalhems 4-pucks sinterlamell? Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
| håller inte orginal? | |
|
Jag Tror de inte håller iaf.. kostar ca 2500kr till för en tryckplatta. jag kör med m/t slicks. men räkna med att ett å annat kommer paja med dom däcken, jag vet. |
|
|
jag har kör med dalhems 6 puckade sinter och den funkar hur fint som helst! lite tjurig om man ska krypa igång bara! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
Stoffe: Vad mer kommer att paja? vad har gått sönder på din? Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
| Sitter en m12 bult i diffklumpen som gärna vill bli vind gå av.. sen tar motrofästet spö, sen sliter de väll på mycket andra grejor men sånt man får ta.. är iaf grymt grepp :) ska du köra på klistrat så kan ju drivaxlar paja med.. jag har bara kört på vanlig asfalt. 300hk som vill iväg så sliter de! men man åker från 4wd bilar ;) | |
| Niklas Vill du veta mer eller snacka skit så leta på mig på icq 16234469 eller msn stoffe_83@hotmail.com om du undra nått. om jag har hjälpa dig med kopplings historian! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.