|
|
|
|---|---|
| Fundrar på att beställa nytt tyg till passagerarstolens sits då det är skadat. Kostar inte mer än 800,- på BMW. Men, nu till frågan - är detta besvärligt? Vi talar alltså om ett nytt överdrag - resten behålls. | |
|
Nä, var inte så svårt. Men man behöver gott om tid för att inte stressa, så typ en helg är bra att ha på sig. Klurigaste delen är de metallskenor som ligger insydda och på så sätt skapar "sektioner" i sittdynan - det är lite marigt att få dit sedan igen. Sedan måste man våga "ta i" lite grann - min är en 9:a så jag gjorde det lite på vinst eller förlust. Jag demonterade stolen, rev av klädsel, satte in värmesits, monterade klädsel och satte in stolen i bilen igen på ca 4-5 timmar - men då var jag stressad och nervös - jag behövde nämligen bilen samma dag. Så ta det lugnt bara - passa även på att att smörja lite här och där när du redan har stolen demonterad och liggande på arbetsbänken. If it aint broken - dont fix it |
|
|
E36 -91:a ka det vara ;-) If it aint broken - dont fix it |
|
|
Har BMW klädsel till alla BMW bilar? Min klädsel på förarsidan är lite nött. Har sportstolar kostar det mer? MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.