|
|
|
|---|---|
|
Ska snart besikta bilen, första gången med 323an... bilen har tonade rutor fram på sidorna. Föregående ägare har kört igenom besiktningen 2 gånger med detta utan anmärkning, men då har han väl bara haft flax eller? nu har jag lyckats skada solfilmen lite på förardörren oxå, så om besiktningskillarna bara har missat det tidiagre år så lär dom se det betydligt lättare i år... jesperado! vad gäller? får man ha lite svag toning även fram? /Jonas | |
|
Tror Jeppe börjar bli trött o svara på detta... så ja kan hjälpa till... sök på "tonade AND framrutor" så har du läsning fram till jul, Jeppe har läxat upp oss i de flesta trådar angående detta... Summan av det hela är: NEJ du får inte tona fram rutorna. Länk min pärla |
|
|
Var idag och bes min E39 där jag har mycket lätt tonat fram dörrar fick anmärkning och om bes, Det har gått bra de senaste 3 åren men de har fått nya regler så de är hårdare nu |
|
|
James: Underkännandet var säkerligen korrekt om rutorna är tonade, men reglerna är inte förändrade på väldigt många år... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.