|
|
|
|---|---|
|
Brorsan går i storebrors fotspår och är ute efter en BMW Z3. Antingen en 1,9 eller 2,8. Gärna en som är utrustad med lite fälgar osv. Vet du någon fräsch bil till salu? Vad tycks om denna 1,9.an med nya 18" fälgar med däck, vita blinkers osv.. Bra pris på denna? Länk Mvh Store&Lillebror | |
BoZton Grodan |
Tjenna Yatooil. Utan tvekan en liten vacker bil. Fälgarna gör sig verkligen & de vita bakljusen. -Priset kan tyckas något högt för den lilla spisen, men endast i förhållande till vad man kan få loss en 2,8 för. -Men vad spelar priset för roll om man får en pärla med lite extra lull lull* Att pynta en standardvagn i efterhand har ju aldrig betalt sig. // BoZton |
|
Verkar ju mysig :-) Själv tycker jag att den silverfärgade är lite tråkig och vanlig (jo, min ä silver, men det är så dyrt att lacka om...) Bra att börja på en 1.9. Den är ganska kul, å sen så blir det ju billigare (mindre dyrt) att byta upp sig :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Jag köpte själv först en Z3 1,9:a och sålde den sedan till förmån för en Z3 2,8:a. Sålde sedan denna o köpte en A**i TT Cab, sålde den o köpte sedan en P*****e Boxster S (var ute efter en Z4 3,0 egentligen). På den vägen är det. Nästa gång blir det en M3 cab tror jag. Kort sagt: Cab är livet! Säg till brorsan att han köper en Z3 1,9:a så kommer han in på rätt spår i livet. Klockren bil! |
|
|
har ev en z3 2.8 till salu -97 6900 mil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.