|
|
|
|---|---|
|
Någon som ver hur man kopplar ur larmet till batteriet på bmw:s orginallarm? Trots att jag har larmat av så går larmet igång då jag kopplar bort batteriet.. (Hör de 2 små "högtalarna" uppe vid taket till larmet?) | |
|
"Högtalare" vid taket??? Är du säker på att det är originallarm? Originallarmet styrs av dörrlåset och/eller en IR-dosa med en fällbar nyckel. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
"Mikrofoner" mer uppe vid taket. Har trott att det är orginallarm då dosan har bmw-logga. Däremot sitter inte nyckeln i dosan. |
|
|
Det fanns ett larm för originallarm för eftermontage, det är antagligen ett sådant du har. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har oxå en "Mikrofon" den tror jag är fönsterkrossen & en dosa med BMW loggan på! har inte lyckas lista ut vad det jag har riktigt för larm en men det är en Gemel & är gjort i Italien!.. Jag har kopplat ur batteriet utan att larmet utlöst.. börjar nästan tro att jag bara har fjärrstyrt centralås.. hmm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.