AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.349

Nerlackning!? e36 pris?

Visa användare
205
respirator
325i -91 -93 Motor,
525i -88 TiC bygges
Vad har ni fått ge för en nerlackning utav e36 Sedan..

Både svart och icke.. .

"Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?"
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
tjena..gav 2000 kr för min e36..en riktig lackerare så klart..kanon fint gjort,,

behind a great man there is a great BMW
Visa användare
205
respirator
325i -91 -93 Motor,
525i -88 TiC bygges
Var det "svart" eller... ehum.. dagtid med kvitto?... eller hur säger man?! ...HäHä!

Visa användare
205
respirator
325i -91 -93 Motor,
525i -88 TiC bygges
Ingen mer som har några prisuppgifter?

Visa användare
205
respirator
325i -91 -93 Motor,
525i -88 TiC bygges
Jag vet att det finns fler än en nerlackad e36'a!
Så kom igen nu!

Ingen mer som har ett pris?

ja
186
jarivan
BMW 530d X-drive -14
Audi A6 2.0 TFSI -07
jepp...2000 kr för mig med. Lackning av ögonlocken ingick också. Riktigt nöjd och fint gjort. Med kvitto så klart :)
wa
12
walle++
316i E36 sedan-95
Ja 2000kr är ett bra pris,har jobbat som lackerare i 7år men hör med en lackerare om dom vill göra de vid sidan av kan du får de billigare, finns sådana?
Lycka till.........

2000:- det lät billigt, då utgår jag ifrån att det var utan kvitto, annars så gick nog den lackeraren back på de jobbet. med tanke på att en front kostar ca. 1000:-, och nu är det alltså, front,bak och sidor. jag skulle nog gissa på att de ligger runt 3000:- svart!
Visa användare
205
respirator
325i -91 -93 Motor,
525i -88 TiC bygges
Killen jag köpte bilen av hade fått ett pris på nerlackningen svart... det priset var 2400:-..

Gjorde det där själv... kostade mig 2 Spray burkar Färg, 3 sprayburkar klarlack... totalt ca 400kr!
Och säger då det... Att om du ser skillnad på min nerlackning jämfört med en proffs lackning för 2000kr så är du antingen magiker eller synsk!
Är rätt enkelt att få det bra! Snåla bara inte med klar lacken så får du en fin och glansig yta!
ja
186
jarivan
BMW 530d X-drive -14
Audi A6 2.0 TFSI -07
slim_m: Vi hörs väl om ca ett år då du klagar över att färgen flagar:)
När riktiga lackare gör detta så gör de det i ugn..dvs i rätt temperatur och rätt fuktighet.
Varför snåla när man har råd? Dessutom så är det ingen rostig Fiesta vi pratar om..utan en BMW. Den förtjänar väl en riktig nerlackning?
MVH
wa
12
walle++
316i E36 sedan-95
jarivan: Håller med dig, o dess utom har man speciela medel innon man lackera en bil så man får bort både damm o handavtryck mm, jag vet att man tycker de kan se skit bra ut när man lackar med en sprayburk, men jag personligen tycker inte att man ska göra de eftersom de kommer att uppstå färgflager efter ett tag,och har man en BMW tycker jag att man kan kosta på en riktig lack istället för en hobbylack...........:)

ja
186
jarivan
BMW 530d X-drive -14
Audi A6 2.0 TFSI -07
You damn right pal
Haha... Lacken har inte flagnat av än... eller blekts ett dugg... ;)
Och det har gått 10 mån sen jag lackade ner min bil... Men lackade ner den själv bara pga jag ville ha den ner lackad förra somras... Bilen kommer få en helt ny lack på sig i maj nu så! det var redan planerat förra sommaren att bilen skulle få en ny lack till denna sommar! Så det är anledningen till varför jag valde att budget lacka ner den!
;) Dock så vart det j*vligt bra om jag får säga min mening! =)

Shake That Ass
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.