|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har två frågor angående E60-modellen. 1) Har hittat en begagnad bil E60, 525i, som gått 2.000 mil. Dessvärre är den ganska snålt utrustad, i princip bara komfortpaket och metallic. Handlaren begär 320.000 kronor för den. Jag tycker det låter lite väl dyrt, men å andra sidan har den ju inte gått långt och den ser väldigt välskött ut. Vad sägs, är det ett överpris för den modellen? 2) I ljusvredet finns ett läge med en symbol av en lampa med ett "A" bredvid sig. Har för mig att detta aktiverar aktivt kurvljus. Betyder det att bilen jag tittat på har aktivt kurvljus? Bilen har Xenon men det ingår väl i Komfortpaketet så det är ingen självklarhet att kurvljus finns. Eller finns symbolen på alla bilar, även de utan kurvljus? Har frågat handlaren, men de visste inte. :/ Tack på förhand! / Henrik | |
|
Woops...glömde säga att bilen har aktiv styrning också. Alltid något. :) Beklagar mitt dåliga minne... |
|
|
Det låter lite dyrt, tycker jag. När är bilen uttagen? A:et innebär att ljusen sätts på automatiskt när det blir mörkt. Denna funktion är ju dock inte så nödvändig här i Sverige p.g.a. halvljusautomatiken. |
|
| Hej! Den är uttagen januari 2004. | |
andha45 |
Hos tyska BMW-handlare kan du köpa en mkt välutr 525 som har varit hyrbil och gått ca 2000 mil. OM det är intressant vet jag inte men du får för ca 270 000 en -04 (uttagen typ i mars) med skinn navi business kurvljus xenon elst stolar servotronic soltak fällb baksäte... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.