AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.304

Värde M3 -94

Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Ska tyvärr avyttra min M3 E36 snart.

Bilen är avusblå och har gått ca. 12.300 mil, mycket väldokumenterad och välservad. Sjävklart importerad, gjordes -97 !!

Dubbel ac, mörk alcantara. Lite extra grejer är det, ställbara Gula Koni, intrax fjädring, x-bracestag och fjäderbensstag ( båda orginal M ), M-sport vinge och Sportavgas.

Riktigt bra skick kan man nog utan att skämmas säga att den är i.

Tänkte begära 128.000 kr, kan det vara rimligt tro ??
bmw,m3
Hej!

sålde min m3,a-94 med samma utr, som du har med 18tums riktigt fina fälgar + dunder stereo med baslåda helt rostfri ej stenskott felfri i motor+låda satt ut den för 109000kr å de fick jag.

Har min kvar på annons glömt att ta bort den har börjat maila många på den nu, de är väl vårkänslorna som börjar komma.

tror du kan få runt 115000 + men men de är ju va jag tror men har ju inte sett bilen så svårt att säga.

Mvh

ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Jag tror det blir svårt att få ut 128 kkr för en 94:a. Men prova och se om någon nappar!
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Självklart finns ju en viss prutmån också....men ett fint och bra ex ska väl vara värt lite mer än ett vrak, som det annars verkar finnas rätt gott om....
Redan sälja M3an Bistec? =) Vad blir det nu tro?

Mvh Tobias
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Tobias: Länk
Den va fräsch! :)

Mvh Tobias
120 borde du få.

Min M3
Länk
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
Jag hoppas det.....verkar som det finns ett rätt hyfsat intresse för M3:orna nu....: )
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Beror på hur välutrustad bilen är och mil & skick å hela kittet + annat påkostat! svårt å säga en bils värde överlag sådär!
Alla är ju olika! Personligen kommer jag inte sälja min m3 cab under 160 000 inte en chans!
Min kärra!
Jag letar efter en kanon fin m3:a Martin!
Hör av dig!
Mvh Anders
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Som jämförelse så fick jag 115 k för denna: Länk

Det var ganska precis ett år sedan jag sålde den, den hade visserligen rullat lite längre än din men var ju också ett år yngre då samt att den var väldigt rikligt utrustad och givetvis i toppskick...

Lycka till med försäljningen, tror 128 k är lite saftigt men du kan ju ha det som utgångspris och sedan sänka vartefter om det går trögt att sälja. Jag tippar att du får runt 100-110 k i slutändan.

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Visa användare
590
Bistec
M3 -94 banbil...
JN: Kan ju bara säga att 5000 mil betyder en hel del i mina ögon....

Har en bekant som sålde sin -94 i sämdre skick än min, mindre utrusning, dessutom 2500 mil mer, han fick 115.000 förra veckan, så 120.000 bör jag defentivt få för min, släpper den inte under det.....
Köpte min för 110k full utr ink skinn imp 96 18" koni mm bra med stereo...
Tycker jag fick den till ett bra pris.
Jag tycker du ska begära runt 120k för det är då en fin M3a värd här uppe iallafall..

Lycka till!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.