|
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Tänkte sälja min 93:as M3a till sommaren ev. byta mot en sporthojj. Undrar om någon som ägt en likvärdig nyligt sålt den och vad man kan sätta för pris på den. Är angelägen om att få sålt den till sommaren. Bilen har gått snart 12´ mil, dakargul med Alcantaran, Orginalfälgar ingen AC. Sänkt ca 40mm runt om förra våren. Nyservad, nya skivor fram. Importerad 2000, 2 ägare innan mig, Norrlandskörd. Idéer både från säljare/ägare och spekulanter tack -Mackan- |
danne26 |
hej ca 95000:- skulle jag jag tippa på om den är i bra dugligt skick Men jag personligen gillar inte dakargul,skulle bara köpa den om priset var det rätta Men alla har olika smak Lycka till! mvh Danne |
M3-Mackan |
Många som inte gillar Dakargul verkar det som. Håller dem sig så högt som 95' ännu måntro... -Mackan- |
danne26 |
Nej det tror jag inte heller, ville inte vara för taskig mot dig:) Men klart är bilen i kanonskick så kanske ett slutpris på 85-90 //Danne |
|
här är en bil som säljes av en bilhandlare(bilen är importerad och har haft sammanlgat 10 ägare,,du kan jämföar med din m3 o priset) BMW M3 Årsmodell: 1995 Reg datum: Mil: 10.911 Timmar: Färg: Gul dakargul Fordonstyp: Sportkupé Antal bäddar: Längd: Totalvikt: Slagvolym: 0 Motortyp: Växellåda: Manuell Drivmedel: Bensin Effekt: Pris: 159.000 Info: AC, Airbag förare, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Eltaklucka, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, LM-fälgar 17", Servostyrning, Skinnklädsel, Sportstolar, Stolvärme fram behind a great man there is a great BMW |
|
M3-Mackan |
85´ kanske är rimligt. Tar emot jävulskt att behöva släppa den under det med tanke på skicket och milen...men men. -Mackan- |
| ingen A/C drar ner priset och gör den även extremt svårsåld. Men 85 får du nog även om det kanske tar ett tag innan du hittar någon som bryr sig om a/c finns eller inte. | |
|
behövs ingen AC..stick ut huvudet genom rutan..;)) behind a great man there is a great BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.