|
|
|
|---|---|
|
Hej ,hittat en 328 som av annonsen att dömma verkar jätte fin, inte mycke mil heller, men jag undrar lite över priset, är 149000 rimligt?Länk Lelle BMWCS 03900 | |
|
Länken vill inte riktigt komma rätt för mig. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Nä länken blev visst lite fel, gå in på återförsäljare sök på 328 där finns en, står 328i navi skinn 12 som rubrik. Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Visserligen smaksak, men jag tycker att färgen är fel. Samt att 149 000 för en 98 börjar kännas i mesta laget, dock fin utrustning. Skulle vara för milen isåfall, dock finns det många 328:or som dessutom är något år nyare och med samma utrustning för mindre pengar, med undantaget att de kanske har rullat 12 000 mil istället. Beror på vad man värdesätter. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Håller med om att det låter lite högt men den verkar dock välskött och välutrustad. Färgen är väl en smaksak... Skulle nog försöka pruta ner den en del ändå. //Monika |
|
|
Jo 149 känns väll i högsta laget den är ju dock 7 år gammal, kan ju gå att få ner den lite kanske men kanske inte tillräckligt, hade ju igentligen tänkt mig att hitta en för max 130 och så pass får man nog inte ner den... ingen som har en e46 328 eller 323 till salu? Lelle BMWCS 03900 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.