|
|
|
|---|---|
|
Hejj, skall sänka min nyinförskaffade e36 -92.. Antingen blir det FK-Automotive 60/40 eller "märkeslöst" 30/15. Nu till frågan; blir 60/40 för stötigt? Vill ju ha bilen så låg det går, men ändå inte så det blir obehagligt att åka i den... Tror att 30/15 blir för liten skillnad, samt lite rädd för grejjor utan märke.. Någon som kan bidra med hjälp?? OBS! Jag har sökt men inte funnit riktigt rätt, bara så ni vet! mvh Anton | |
|
Varför just 60/40 eller 30/15? Det finns ju också en del mellanting som 40/20, 50/20 eller 50/30. Jag kör själv med 50/15 på min E36 och är väldigt nöjd. Man klarar fartguppen utan alltför stora problem och utseendet är riktigt bra. Även en 30/15 sänkning trollar dock bort luften i hjulhusen riktigt bra. (Hade sån tidigare) |
|
|
För det var de billigaste jag hittade :P Är det dumt att köpa från danmobility?? de hade både 30/15 och 50/15... Hittade nu 60/40 för 1190kr, men är som sagt orolig för att det kommer bli för hårt. Hur är det att åka med 50/15 då? blir det lagom mjukt?? några bilder?? mvh Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.