|
|
|
|---|---|
|
Någon som har beställt grejor från AA tuning i Miami? Själv har jag hittat en hel del grejor där som har bra priser och verkar ha bra kvalitet. Speciellt ett avgassystem som jag blev sugen på, lät mycket bra =). Såg att det var en svensk som hade beställt därifrån. Så är det någon som vet något om deras kvalitet osv så får ni gärna tala om det. Kanske nån som också blir sugen på att beställa nåt. www.aatuning.com | |
|
Angående priserna så tillkommer det 4,5% i tull samt 25% i svensk moms. Frakten från USA är oftast inte så blodig. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Jo men det går alltid att ordna om du vet vad jag menar=) men det är ändå väldigt bra priser. | |
| LOADED körde med deras avgassystem tidigare. | |
| Jag skulle köpa en grej där men de blev nå knas så dom ville inte skicka den.. så jag ska beställa den igen å testa! | |
|
jag har köpt lite delar från AA och tycker det funkat bra och det är åxå bra kvalite. Var noga med att räkna på slutpriset som någon ovan nämnde, annars kan man bli överraskad då avg mm tillkommer. Men de är seriösa så att skicka pengar dit är inte någon risk. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.