|
|
|
|---|---|
|
Var och kollade på en Bmw 328i -99 11200mil som annonseras ut på blocket. Länk Precis intagen till Sverige, reggad förra veckan. Den var inte helt fräsch, omlackade bakskärmar, stor lackskada motorhuv, ej ordentligt monterade innerskärmar bak, liten buckla bakdörr, m.m. Tickade lite ifrån motorn också samt knapparna på multiratten utslitna, svag röklukt i kupén. Begärt pris 119.000kr, borde väl ligga på en 100.000kr om miltalet stämmer?? Hör av er med åsikter! ///Tobbe | |
|
Jag skulle leta vidare. Med tanke på hur du skriver så verkar du inte helt nöjd med bilen. Varför köpa isf? Länk |
|
|
Man kan ju fixa till den om den blir billig.... Glad Påsk! ///Tobbe |
|
|
Priset hade vart ok om bilen inte haft dessa brister som kanske en 11000milare vanligtvis inte har... Dock så verkar det inte helt ovanligt med vantilslammer vid förhållandevis låga miltal... |
|
|
Måste säga att jag är förvånad över slitna knappar i ratten efter 11000 mil ! Men vem vet, förra ägaren kanske använt den som ratt till sitt playtstation för att få bättre spelkänsla i GT4.... ;) |
|
|
Hej! Men den är billigast på blocket eller? På min 328 99 så var miltalet 12000 mil och på multiratten hade det flagnat lite typ lacken över det svarta, obs miltalet kollat i Lund. Gick ut med 133´ o såld på en vecka! Dock m chassi, skinn o 17" lycka till mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.