|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Funderar på att montera mina fälgar till helgen! Kanske redan imorrn, bilen står ändå still ett tag till. Länk |
|
|
De e bara mjukisar som sätter på sommardäck:-) Vaddååå..avundsjuk...lol Min bil Länk |
|
| Väntar en vecka till. Stockholm. | |
|
Idag började dom sopa gatorna i Helsingborg ;) Snart är det dags för pärlan att möta solens strålar.. |
|
|
Åkte på i morse! /J |
|
|
Bor i SKÅNE så det är bara att köra !!! Behöver tyvärr bytta mina backdäck 265/35R18 Någon som rekommenderar några bar däck ? |
|
|
Bra däck menade jag |
|
|
Kolla med hasso =) Länk |
|
|
Finns folk som kör på sommardäck här i Sundsvall nu :P Är bara snö på småvägarna just nu. Ska tvätta bilen hemma på parkeringen för första gången på hela vintern nu....skönt att slippa betala för tvätthallar! Bilen: Länk |
|
|
Jag satte på mina sommardäck förra helgen.. Vädret har varit ca +5 C i snitt hittills så jag ångrar mig verkligen inte! Bor i malmö då.. BMW 525i 24v -90 |
|
|
Jepp de är på. Tempen pendlar mellan omkring noll och upp till runt +10 så det är verkligen ingen optimal temp för sommardäckens gummi. Många går bara på de bara/torra vägarna, läge att se upp, greppet är dåligt och gummit är hårt. FP |
|
| Dom åkte på i går, bor i örnsköldsvik... | |
|
brukisen får rulla på vinterdäcken en vecka till....e12an får vänta på r-däcken till vårmönstringen...och e28an...hmm??? vete tusan när det blir däck på hon:-( /Pelle |
|
|
sluta fjolla er :) nämen skämt åsido så bytte jag däck på e30in idag faktiskt, har varit fint väder ett par dagar nu med uppemot 10 grader och varmare ibland så jag vill inte slita ner vinterdäcken ännu mer :) men det kan ju bli kallt och snö igen, jag blir inte förvånad om så sker MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.