|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
är ju superfint väder ute.. men vågar man sätta på sommardäcken redan? vädret har ju spelat oss ett spratt här nere tidigare. nån som satt dit dem? :) | |
| Fick aldrig på några vinterdäck, så svaret får bli JA ;) | |
| Sommardäcken är på...lite annat godis också..ser framemot monteringen av Eisenmann :) | |
|
De brukar alltid snöa ibörjan av april :) Så jag väntar någon vecka. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag fick skrapa rutorna i morse så jag väntar nog lite till... ___ BMWCS #5157 |
|
|
Dom kom på igår. Och Alpinan har varit ute också :) man glömmer lätt hur 254hk i en E30 känns :D |
|
| nej men jag funderade på köpa snökedjor när det hade snöat imorse här i skogarna | |
|
Nästa onsdag blir det 17" och nya GY EagleF1 GSD3 :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag låter mina odubbade Nokian WR nöta asfalt någon vecka till. Det kan precis som wendtan säger börja snöa första veckan i april... Sen åker sommardäcken på inför försäljningen längre fram i vår. |
|
| Ja har i norrbotten måste man köra på vinterdäck en månad till typ =( Iallafall om man ska vistas på mindre vägar än E4:an | |
|
Yupp, dom sitter på :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| ja, jag är också sugen att sätta på dem. men väntar nog någon vecka till ändå. :) | |
| Här i Umeå har vi snöblandat regn just nu, så nej, inga sommardäck här inte :( | |
|
De åker på under påskhelgen om jag bara hinner få klart uppfräschningen av mina schnitzerfälgar. tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
kilroy |
Jag låter nog 540:n gå med dubbdäcken till efter påsk, troligtvis skifte på måndag. M5:an har gått med sommardäck hela vintern, vintertid tar jag bara ut den om det garanterat är sommarväglag.Igår hade jag +21 grader i söderläge utanför köksfönstret när solen gassade på som värst...Mvh kilroy |
|
Åker på idag... f-n va gott! Torra o fina vägar i Göteborg... idag i.a.f. /m2 |
|
|
Väntar nog ett par veckor till. Det har varit så lurigt väder på sistone och byter jag nu så slår Murphy garanterat in. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ska sätta på mina imorn..Det ända är ju om man åker in i en poliskontroll och polisman tycker det är "vinterväglag" då är det bara att ta upp plånboken. "power is nothing without control" |
|
|
Mina åkte på idag bor i Västerås |
|
| Till helgen åker de på. Ska bli underbart til skillnad från de instabila vinterdäck man slirar omkiring med. | |
|
De åkte på E34:an ikväll, jag lämnar västkusten för att fira påsk i Skåne! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.