|
|
|
|---|---|
|
Tittar och läser om nya 3-serie och väntar spänt på Touringen, och hoppas att man kommer att bestycka den med med samma motor som i 523, 177hk och 230 Nm förefaller vara lagom avstämt. För visst är glappet mellan 320-150hk och 325-218hk för stort? Någon som vet? Thepe | |
|
323 kommer i september-oktober i samband med touringmodellen. Räkna med ett pris på cirka 270kkr för sedanversionen och drygt 290kkr för touringen. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Masten, Är det officiellt? :-) Håller med trådskaparen om att gapet mellan 320i och 325i är löjligt stort. 323i Lär bli storsäljaren, inte minst för alla tjänstebilskunder. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle: Nopes, synnerligen inofficiellt! Men jag har mina källor som du vet ;) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Har pratat med min säljare en del och han säger att han hoppas på en 323 men beskeden han har fått är att en sådan inte kommer. /Fredrik Swärd |
|
|
Handlaren jag provkörde E90 hos, sa att 323 kommer direkt i USA. I Europa har man hållt nere priset på 325 istället. Själv tycker jag att glappet 320-325 är för stort och kan tänka mig en 323 själv. Nackdelen om det kommer en sådan är kanske att 325 tar ett rejält kliv uppåt i pris? M v h |
|
|
Masten, du verkar ju vara en kille med kontakter, så jag avviker lite från ämnet. Har du någon uppgift på vad 130i kommer att hamna i pris? Håller med om att en 323 skulle vara ett gott alternativ. --- Christian Ryman BMWCS #2928 |
|
|
CRY: Tyvärr har jag inte det, vi har inte fått några uppgifter från generalagenten ännu. En inte helt orimlig gissning är att den kommer hamna på drygt 320kkr! /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Har hört från säljare på BMW att 323an redan finns men att det är BMW Sverige som inte vill sälja den. De har istället fått ner priset på 325 så mycke som möjligt. /Johan Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.