|
|
|
|---|---|
| vore kul att se ...ska montera det om en vecka men kan inte bärga mig !!!! | |
| lova att posta bilder!! vad köpte du för kit, vart, och vad kostade den. jag funderar på att sänka min vid nästa dämparbyte, ser ut som en jevla volvo xcountry | |
| ärligt talat Baader den ser verkligen ut som en xcountry ...jag lovar att lägga upp bilder när bilen är klar !! ...tuvärr har jag inga fälgar än ..tänkte vänta med det tills nästa år och kosta på lite mer ..med typ breyton magic fälgar ..vi får se .......ingen som har bilder ???? .. | |
|
Lugn o fin... En Volvo XC70 har säkert 3 gånger högre mellanrum mellan däck/skärmkant än den bilen... Det sitter nog M-sportchassie på din bil Baader? Std chassiet däremot är lite väl "högt." /Per |
|
| kittet kommer från motor trend som du hittar här på autopower på startsidan och är ett fjädersänkningkit finns olika att välja på jag tog 75x40 sänkningen för att jag inte hört nån annan som har det (måste vara värst) ... baader ...please ge mig dina fälgar vill ha,, ser fint ut ....fin bil med föresten | |
|
Posta gärna bilder sen. Förresten så har jag hört om 80mm sänkningar fram, om det är färdiga fjädrar som säljs eller om nån själv fixat ett 80mm kit vet jag inte Har själv 30/30, ser väl okej, skulle vilja sänka den 10mm till fram, inte mer, för den har redan skrapat i :) //Simon |
|
|
Dessa Länk ska ju gå att sänka 120 mm. Det kan väl aldrig gå på en e34? Och undra hur det skulle se ut.. :) Länk |
|
|
Oj, såg att det var till en e39, men det kan väl inte gå där heller? Länk |
|
| per_j82 hur ser du det? jag tror jag det, köpte sånna stötdämpare då det skulle bytas va jag kommer ihåg... | |
| Var hittar man 75*40 sänkningen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.