|
|
|
|---|---|
|
tjena! jag köpte min första bmw den 23:de feb i år & är så nöjd med den det blev en 93 320i cupe vinröd metalic. har gått 22500 mil. den är tjej körd (familj) & bilen går bra inga oljud eller skakningar, köpte den i göteborg jag bor i sthlm körde hem samma dag. hon ville ha 39.000kr men till slut släppte hon den för 29000kr. | |
|
Klart att du är nöjd, det är ju en BMW ;-) ___ BMWCS #5157 |
|
|
Grattis och välkommen till forumet. MVH / Jacob |
|
svintoleffe |
Grattis till bilen. du fick den för ett bra pris ochså. Länk Bimmern MVH Leffe |
| Vad betyder tjejkörd egentligen? Varför är det ett säljargument, skulle det vara en garanti för att en bil är körd långsamt och försiktigt? Pyttsan, min morsa kör som en biltjuv. | |
|
Grattis till bilen! Hoppas att det inte dyker upp ngra problem bara, eftersom att du kunde pruta ner den ca 25% Mvh |
|
|
Välkommen och grattis till inköpet! Min bil var "manskörd" vid köpet, men håller konstigt nog än. Lustigt det där ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
grattis för att du har köpt nått vettigt, oavsett om det är man eller kvinna så spelar det ingen roll, its bmw. ylli.k |
|
|
Tjejkörd = byte av alla fyra fälgar pga trotoarskador och ny koppling :o) Grattis till din nya bil! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.