|
|
|
|---|---|
|
har sett att en del e-34:or har en reflexramp bakom regskylten bak. finns även varianter som är lackade i bilens färg. frågan är vad heter dessa på fack-språk och finns det kanske nån här som har en att sälja? en sån här alltså: Länk | |
|
I blens färg finns inte, men svarta på M5 och röda(bakljusliknande" finns som tbh hos din bmw-handlare. fack-språk: babian-arsle Kolla på powerbörsen om du vill ha beggat. Kolla Länk så finns en E34 med just detta tillbehör. |
|
|
haha. babianarsle. det var kul. vet du vad den kostar hos bmw? |
|
| skulle tippa på runt 5-hundringen. | |
| Om dom inte finns i bilens färg kan du alltid lacka den själv, men personligen så tycker jag att E34 är snyggare utan den där rampen. Reflexramp sitter på Volvosar :) | |
| Svart, M5-ramp är snyggt iaf! | |
|
Jag har en M5-panel på min E34, den har jag lackat i bilens färg (kaschmirbeigemetallic). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Erikw: vore kul att se en lackad M5-panel. Har du nån bild på härligheten. | |
|
bmwlundqvist: Kolla mailen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| funkar dessa på touringen? | |
|
cky; Nej inte dom vanliga, du måste beställa från en kille i Österrike, han bygger om sedan M5 panel för att passa touring, det finns M5 Touringtejp till Touring som går att köpa från BMW, men det är ingen panel. Stephan |
|
|
Jag tycker att bilen ser lite fetare ut med rampen. Såhär ser min ut: Länk Beemer 4 Life! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.