AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
819

Nummerplåt på M-Tech II front?Hjälp!

hallå, jag har beställt en m-tech 2 front, men vad jag kan se på bilderna så finns ingen förgjord plats för nummerplåten??hur löser man det problemet?? enklast och snyggast??fronten ska vara en bmworiginal?! och sitta på en BMW 330CI-01

Tack på förhand

//Patrik
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Nummerplåtshållaren utgörs av mittersta biten av den svarta listen. Finns i minst två storlekar och även en mittbit utan nummerplåtshållare...

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Ja, på sedan är det så Johan :)

På coupens kofångare så sitter inga lister alls.

Patrik: Det är samma artikelnummer på den befintliga lackerade nummerplåtshållaren som den som är till för m-tech 2 fronten.
Dvs du kan använda din befintliga om du vill. Jag köpte för säkerhetskull en en som de lackerade tillsammans med m-sportpaketet. Men din befintliga passar rakt av och skruvas i m-tech fronten precis som den sitter skruvad i orginal fronten.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
tackar för hjälpen, då använder jag min gamla å låter dom bara lacka om den så den ser shysst ut. din bil verkar ok. dina framtida planer är du inte ensammen om, verkar vara många som vill ha dom ungefär som vi vill - ler-! vi hörs senare,ska skicka dej en bild när bilen är klar, så får jag höra vad du tycker

mvh Patrik 330ci
Mina framtida planer är nog närmre än du tror :)
Får se hur mycket det kliar i monteringsfingrarna i påsk.
Tiden räcker tyvärr aldrig till, men 4 dagar bör man hinna en del på.
Jag ser fram emot bilder på din bil. Du får lägga upp den i galleriet med.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
49
Hultan
325 cab-94
Om du skippar skylthållaren kan du rengöra ytorna och använda dubbelhäftande tejp till skylten. Sitter som berget o e rätt snyggt enligt mig. Clean look liksom ;-) Dessutom slipper du sätta skruvhål i din nya front.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.