|
|
|
|---|---|
|
Hejs Ska köpa dimljusen till M fronten från Biltema, dom verkar ju hålla måttet... Nån som vet vad som ingår? Är det glas + kontaktstycket? Tack! | |
|
Varför inte fråga på Biltema? /Magnus Regn är verkligen inte roligt... |
|
|
Mosse, köp Bmw orginal, inte smutsa ner fina bilen med Biltema.... ///Tobbe |
|
| Dimljusen ser i mina ögon ut precis som original. Vet inte vad orig kostar men är det prisvärt så varför inte? | |
| Det är till 323:an så jag bryr mig inte, dessutom är det bara en tidsfråga till man får ett stenskott 1/3 del av BMW priset.... | |
| Då är det väl inget att tveka på. De lär ju bli kass av stenskott innan eventuella kvalitetsskillnader gör sig gällande, och då är det ju bara att flina lite och köpa ett nytt igen, och igen. | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Halleluja! Tack! :)) | |
|
Jag har ju kollat in Mosses vagn för ett ev. köp ju!! ;o) Men biltema glas drar ju ner priset lite, är man orginal fantast så är man!! ///Tobbe |
|
| Du kan ju försöka dra ner priset.. ;) | |
| dimljusen på biltema är exakt samma som bmw säljer konstigt nog för det stod exakt samma beteckningar på glasen + att dom är exakt likadana. | |
| ...och bmw ska ha nästan det tredubbla för samma sak? dåligt! | |
|
En lustig detalj i förbigående. Jag köpte vita skärmblinkers till min e36 på biltema, och se på fanken stog det inte BMW på kontakten :) //Jerry Lundgren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.