|
|
|
|---|---|
| Länk <<< Ska man akta sig för en sån här bild? Bilderna ser ju väldigt oseriöst tagna ut... Allt för att dölja reg-skylten eller någon skada i fronten? Man kunde ju skippa lite gräsmatta och fotat hela bilen om man inte hade haft något att dölja? Seriös firma? | |
|
Bara en tanke, kolla på bakdörren nere vid hjulet. Det ser ut att den har varit omlackad där? Eller? MVH Jimmy |
|
SpineKracker |
kan vara skugga, om inte så är det riktigt dåligt gjort! E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
| Jo men inte kan det vara exakt samma "skugga" ifrån olika håll? | |
SpineKracker |
Tror att det är en skugga, när jag tittar närmare. Bilen står ju på samma ställe på båda fotona. Lägg märke till den långa skuggan längsmarken som sedan går upp på bilen. Troligtvis en lyktstolpe. |
| Jo det är nog så, såg inte stolpen innan | |
bole |
yahoo som mail adress? oseriös firma --- Min: Länk Länk |
| Åk och titta på den vettja:) | |
| Det är en importvagn. Bilden har filnamn=regnummer ZZD409. Misstänkt få mil... | |
| De siffror som anges där dvs ZZD409 är INTE registereingsnumret! | |
SpineKracker |
Coolman: Hur vet du att det inte är regnr:et? Det är ju inte alltid de går i ordning på bokstäverna. Å andra sidan, varför skulle det vara reg.ner:et, kan ju lika gärna bara vara ett filnamn.. |
| Måhända att det inte är det regnummer bilen kommer att få, eftersom VV ännu inte kommit till Z som begynnelsebokstav, men hade den varit svensksåld hade den haft ett filnamn med ett giltigt regnummer. | |
|
ZZD 409 finns inte som reg nr. Har kollat på vägverkets hemsida. David |
|
| Helt rikigt. Hade bilen varit svensksåld och haft ett filnamn i regnummerformat hade du hittat en avställd bil på www.vv.se men nu existerar den inte istället. | |
| Håller med SpineKracker om att det är möjligt att det bara är ett filnamn. MEN, när jag köpte bil nyligen och insåg att de flesta handlare namnger filer efter regnummer så lade jag också märke till att nyimporterade bilar i samtliga fall jag såg (vilket inte utesluter att det finns något undantag) hade regnummer på Z om de inte var registrerade hos VV. | |
|
Den är importerad, den saknar strålkastarspolning. Men åk och kolla om intress finnns, istället för att sitta här och göra hönsgårdar av en fjäder! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Sluta upp att spekulera. Det är en skugga vid hjulet det ser ju vem som helst. Det är reflektioner som ändras beroende på varifrån man betraktar en sak och inte skuggor. Registreringsnumret börjar inte alls på Z. Innan det kommer Z-registrerade bilar ska vi ha gått igenom X och Y. Kollar ni på filnamnen på bytbil är det bara en bråkdel av dem som inte heter nånting med Z. "misstänkt få mil" är också dumheter. Det vet man inte ett skit om förrän man sett bilen och då direkt kan avgöra om miltalet verkar rimligt. Personligen tror jag inte du ska vara rädd för denna bil pga att skylten inte är med på det första fotot. MVH |
|
SpineKracker |
Håller med, åk och titta på bilen. Verkar den skum så låt bli att köpa den. MVH |
|
040-440899, 0705-568989 Ring å fråga då.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.