|
|
|
|---|---|
|
Skall ev. köpa en Imolaröd M3 -01. Finns hos en firma i Kalmar. Bilen har reg.nr SYD 346. Är det någon som känner till nåt om denna bil? Hade varit skönt med lite mer information än det som handlaren och VV kan ge. Tack på förhand! //AL | |
|
Bilen har rullat i Ängelholm tidigare. Tror den förra ägaren finns på forumet. MVH / Jacob |
|
|
Här är den förra ägarens galleri. Länk MVH / Jacob |
|
| Den gick att pruta ner till 310k iaf... Han som köpte min bil hade kollat på den innan. Men 9 ägare, inget skinn, lilla navin, 18", import... Den har många "fel" enligt mig. | |
| Imola: Det är stora navin i den. Har inte kört den, men den ser fin ut i verkligheten. | |
|
Oskar: Om det är stora navin så är den bytt. Stora navin fanns inte 01. MVH / Jacob |
|
|
Stora Navin fanns väl -01 men inte i 16/9-utförande. Lilla navin är väl radionavin? ___ BMWCS #5157 |
|
| Jag menade icke 16/9. Men jag gillar den inte alls (bilen alltså) :D | |
|
9 ägare innebär ju inte att bilen har haft 9 olika brukare. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| OK, jag menade 16:9. | |
|
Masten: Nej det gör det ju inte iofs... Är bilen fin är det väl bara att köpa den. Den kostar ju runt 300.000kr. Men jag hade aldrig kunnat leva utan skinn :) |
|
|
Tack för alla svar. Jag köpte en sv.såld -03a istället som gått 2400 mil. Kändes "rätt" vid första anblicken. // AL |
|
|
Grattis! Du får lägga upp lite bilder i Galleriet vid tillfälle :) MVH / Jacob |
|
|
Om du köpte en svensksåld 03:a med 2400 mil på mätaren så förstår jag inte ens varför du kollade på "skräpet" ovan ;) Grattis! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.