|
|
|
|---|---|
|
Hej, Träffade en snubbe genom en bekant igår som tidigare i veckan varit i Landskrona och kollat på en M5 -02 som han hittat i Bilsport/Fyndbörsen el. liknande. Bilen såldes av en herre 65+ och hade 14000 mil på mätaren, begärt pris av den äldre mannen var 139 000 skr. Han var helt allvarlig och seriös och bilen var i bra skick, dvs. inga defekter. Jag har inte blivit lurad april, det vet jag... men frågar om någon annan sett annonsen? MVH, E38B12 | |
|
Oj! Om man ändå skulle köpa en till! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
| Hmmm ... låter för bra för att vara sant ... och då brukar det vara det. En frisk 02:a med de milen borde man kunna få 275+ för, varför då sälja den för 139? Vill man bli av med den snabbt sätter man ut den för 250, inte 139. Något är fel ... | |
|
Tror också på nåt lurt, annars är den såld redan. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Det kan åckså ju vara så att det finns gamla människor som inte vet så mycket om bilar eller har för mycket pengar så att han inte bryr sig...men som ni anra säger så tror ja åckså det är nåt lurt....men men man vet aldrig!!! Toni |
|
|
En äldre herre i 65års åldern också....hmmm.. Är ju iaf värt att kolla upp den, jävligt noga dock. Så den inte är snodd eller nåt annat. Jag menar, är alla papper ok, och bilen är i fint skick. Varför inte? Men det är klart...det finns 02:or för 339000:- , han har prissänkt lite iaf::)) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Varför köpte inte din bekanta´s vän bilen då ? Låter nästan "lite" för bra för att vara sant ;-) Men hittar du annonsen så skriv gärna en rad här !! Mvh Jimmy |
|
|
Det är bullshit på högsta nivå. Killen måste haft en 70:a innanför skjortan och pratat i nattmössan... Folk har störtkoll på att få utmaximalt pris idag, och M5 ägare har ju i synnerhet ingen skruv lös;-) Nicke |
|
|
Nej, internet har gjort det möjligt för medelsvensson att bli expert på att värdera en bil. Finns ju hundratals pris exempel direkt på nätet. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
som sakt om nu den va så bilig varför kööpte inte han den i fall han inte vill köppa den så kan ja få tele numret så kan ja ringa han o hämta bilen :) Toni |
|
|
som sakt om nu den va så bilig varför kööpte inte han den i fall han inte vill köppa den så kan ja få tele numret så kan ja ringa han o hämta bilen :) Toni |
|
| Han skall lyfta bilen och kolla allting innan köp, träffar personen tämligen sällan men lovar att hålla er uppdaterade. | |
| Jag håller definitivt med er om att det luktar bullshit lång väg, trots att han inte hade någon som helst anledning till att stå och pladdra skit i 30 minuter börjar jag undrar om han inte gjorde det... vi får se... | |
|
Finns inga möjligheter att någon släpper en M5-02 för det priset...vore billigt med hundra tusen till ju! Kolla absolut så den inte är stulen!! Måste ju vara något jävla bullshit.. Just real M-power |
|
|
Jag läser varje nummer av både FB och BS men har inte sett den annonsen! Ta gärna reda på vilken tidning och vilket nummer så ska jag kolla, har alla. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| gör ett M test och köp om den är ok. Bästa lösningen vid tveksamma prissättningar. | |
|
Under 139tkr (14.380 €) : Länk Någon skojare, motorfel eller liknande... Mvh Ubbe |
|
|
Garanterat skojare. Som ofta tidigare så verkar bilen vara i USA-utförande trots att annonsören uppger något europeiskt land. Andra annonser Länk ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.