|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ääääääh, sommarsvålarna har man väl haft påi nån vecka :))) | |
|
!!!Här i norr brukar dom åka på första maj helgen, men nu är det full vinter än så det kan dröja en bit till :/. Å andra sidan börjar bästa skotersäsongen nu :). ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
| För mig blir det nog påsken med, ska lbi riktigt trevligt. Även om vinterfälgarna e fina dom med så det inte samma sak alls. Den e fin att titta på även på vintern men fästet finns ju inte där. | |
| Slängde på mina sommardäck i förmiddags. M5 E60 fälg på E39, passar såååå braaaaaaaa. +10° till helgen | |
|
Vill inte byta till sommardäck, X3:an trivs så bra nu. /A |
|
|
Vissa har det bra märker jag..i luleå snöar det för tillfället så det är ingen ide att fundera på sommardäck än på dom närmsta veckorna.. --- Min BMW - Länk |
|
|
jajjamän, idag åkte dom på. Fina vägar i sthlm. /Johan |
|
|
Johan...modigt! ;) Man vet aldrig när nästa snöby kommer dragandes.... Lilla vägen där jag bor är INTE fri från snö...eländes elände! |
|
|
Hej Jag satt på sommardäcken igår på min vinterbil och jag satt på sommardäcken på BMW idag.... Så inge mer snö i mellan Sverige Tack :-) |
|
|
Idag åkte sommarsulorna på på 320:in. så nu är det bara att invänta snöovädret... |
|
|
Ja jag undrar ska man våga! Länk |
|
|
ähh va fan den som väntar på något gott..... blir nog till att skrämma liv i "3":an om cirkus 3 veckor.. då med sommarpjux förståss BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Här sitter numera också sommardäcken på. Stockholm //Player |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.