|
|
|
|---|---|
| Någon som håller med? att denna tr*kiga, mo*otona, partiska(Ferrari), pe*simista, de*truktiva mm. människa bör sluta som F1 speaker? Jag kollar utan ljud, så mycket stör han! | |
|
Håller med fullständigt, den rösten e bara så värdelös! Jag kollar hellre på tyskkanalen RTL....fattar inget där men bättre ialf. Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Håller med, F.ö är F1 riktigt tråkigt med dom nya reglerna...t.o.m mindre spänning än när Ferrari härskade. Min: Länk |
|
| Så farlig är han ju inte ändå.Jag störde mig betydligt mer på Artur Ringart när han var kommentator.Tack och lov att 4an satte han som programledare för i polisens kamera istället | |
|
I och för sig så har det blivet bättre än hur det var tidigare(Artur R). Tycker att data animeringen som kom upp med speed/g-force var en intresant sak mera sånt. |
|
|
Eje Elgh är den bästa hitintills,tycker jag. Han har hur som helst lite motorsportbakgrund,vilket inte direkt kunde sägas om dem tidigare "bisittarna". Lite "segt"kanske i vissa uttalanden dock,men överlag bra. Mvh Janne. |
|
|
Håller med Janne att den kunnande som Eje har inte ngn annan. Arthur Ringart var oduglig som bisittare. |
|
|
Det jag ogillar mest med Eje är hans sätt att kommentera sin bisittare. Säger t.e.x den andre snubben att, Schumacher's bil verkar vara överstyrd fyller Eje genast i. Nej, den är ju överstyrd. Eeeh! Var det inte det som sades precis, hade jag varit den andre snubben hade Eje fått en spark i röven. Ställs det sedan en fråga som Eje borde kunna svara på svamlar han bara en massa osammanhängande. För att inte tala om alla hans teorier om varför den bilen går saktare, eller varför den körde in i depå just nu, lägg av säger jag bara. Håller med om att han borde bytas ut. Fast den allra sämsta kommentatorn är han som hade Lilla Aktuellt förr och nu kommenterar t.ex. WRC Rally't. För 17 det är inga 5 åringar som sitter och tittar, har hänt flera gånger att jag slagit av tv'n för jag ej orkat höra hans fjanterier. Tänk om femman sände F1 och WRC med Motorjournalens reportrar som kommentatorer... Fredrik M |
|
|
Fredrik M, "Tänk om femman sände F1 och WRC med Motorjournalens reportrar som kommentatorer..." Då hade jag blivit skogstokig :-D Till en början hade de fått förlänga F1-loppet med två timmar samt strypa bilarna till 25 hkr för att få plats med Sundfeldts alla konstpauser :-)) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kommer ni ihåg de engelska kommentatorerna i BTCC innan Thoren tog över själv? De var väldigt bra. "...spectacular driving!" "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Kalle :-D Ligger mycket i det du säger men... jag tycker nog Sundfeldt bättrat sig gällande konstpauserna, de killarna är de klart bästa motorjournalisterna svensk tv kan erbjuda idag. 25 Hk i F1 bilarna, Hmm då skulle vi ju kunna hålla F1 lopp på GoKart banan här i Laholm, häftigt. Fredrik M |
|
| Har för mig att de ett tag befodrade nån av barnprogramsledarna att kommentera STCC, hu så hemskt det blev, undrar om han ens hade körkort.... | |
|
Fredrik, Håller med dig, var bara tvungen att kommentera. Framförallt Joppe är underbar :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Eje är väl en utav få svenskar som kan ta sig runt i depån och även bidra med viss inside information. Dessutom tycker jag att Eje har blivit mycket "säkrare" de senaste åren. Däremot irriterar jag mig på att de alltid hejar på Kimi och att de missar väldigt mycket som händer på banan. Skulle sälja min själ för en ITV-feed :) |
|
ErikNilsson |
Man kan oftast önska mer av allt men jämför man med Artur Ringart så kan knappast någon av er klaga. Eje tillför faktiskt något och är väldigt sakkunnig vilket knappast någon annan bisittare har kunnat överträffa. Det finns två lågvattensmärke man speciellt minns: -När Artur kommenterade F1 vilket var katastrofalt. -När killen som numera är med i Midgård kommenterade STCC (eller BTCC), vilket också var katastrofalt. |
|
Eje har väl bara varit bisittare och inte försteman under F1-sändningarna? Att han sedan till min stora gläjde övertog rollen som försteman när katastrofen Ringart försökte kommentera var enbart en förbättring. Eje har kunnande och viss erfarenhet (ett tag sedan han körde) av motorsport, vilket ger tyngd i hans kommentarer. Att kommentatorerna missar en del av det som händer på banan beror på att de tyvärr ser i princip samma tv-bilder som vi här hemma. |
|
|
Magpie: De missar saker som man i tv-soffan ser, och ja Janne kommenterar till TV bilderna medans Eje är på plats. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.