AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
980

Nya 3 serien i Motorjornalen på måndag.

Länk

----
M Coupe is the weirdest thing you've ever seen.
Jag kommer att sitta bänkad! Trots att testet förmodligen tyvärr bara kommer att hålla vanlig Motorjournalen-kvalitet...

Testade själv en manuell 320d E90 igår. Har bara gott att säga om den förutom att jag tyckte den kändes lite stötig trots standardchassit. Men å andra sidan låg den ju som klistrad på vägen och 2-litersdieseln skottade på riktigt fint!

//Chrille
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Som vanligt så jobbar man kväll när det är något intressant på tvn. Får väl bli att programmera dvdn.

Min bil: Länk
/Daniel
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Har tyvärr inte kanl 5, kan man inte se tv programmet på ngn annat set via datorn kanske?
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Här är i alla fall Porschen som byggdes om.
Länk

------
Länk
Länk
Varför skall det alltid testas värstingmodellen i tv för?
Mycket större allmänvärde om dom testade/provkört 320 som dom allra flesta har råd med. 330 kommer det inte säljas många av.
Clubsport: TV är underhållning, vem vill se en test på sur fyra när man kan se en test av en sexa! De som tittar på motor program gillar oftast bilar och lägger lite extra för körglädje. Vill man ha torr konsumentupplysning kan man titta på Plus. Titta bara hur det gick för det tråkigaste programmet i TV någonsin Trafikmagasinet... Där testades tråkiga bilar tills alla tröttnade och skiten las ner.

M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk
M femman:

Nu är det lite hård:) Trafikmagansinet var en tittar succe över hela Sverige i all fall till en början
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
M femman: Senaste motorjournalen var det sämsta hittills. Den där fåården dom testade var ju hel osaklig. Inte mkt fakta där inte. Reportaget om ombyggnaden av Porschen är ju totalt värdelöst. Se på några jävla förvuxna ungar som bråkar med varandra. Toksnabba klipp så man inte hinner se. TOTALT jävla värdelöst. Sundfelt hade väl inte heller så mycket att komma med. Testerna tycker jag har blivit sämre också. Sen är det ca 8 min reklam mellan sändningarna också. Om man räknar tittartävlingen som reklam. Jag spyr på skiten! Skärpning tack!

Annars så mår jag bra!
Joppe når nya höjder i år, gillar hans reportage starkt! Speciellt lysande var testet av CLS :D

Sundfeldt är också bättre än förr, tycker jag! Bra fart och inte så mycket snicksnack. Kanon!

Däremot Kenneths grejor.... vet inte vad jag ska säga. Jag gillar verkligen inte hans reportage (och det är väl uppenbart att det var hans idé att förstöra den gamla porschen...). De handlar enbart om styling, och känns som om de riktar sig till målgruppen 12-17åringar. Än så länge har han inte bidragit med något sevärt alls på hela säsongen.

Thed Björk är en grymt duktig förare, men helt värdelös som TV-personlighet. Det känns hela tiden som att han talar rakt ur ett manus, utan någon som helst äkta inlevelse.

Mina 5 spänn... :)

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
M femman:
Förmodligen så vill alla som funderar på att köpa en 320 se ett test av en sån...
Clubsport:

...och alla som funderar på att köpa en Skoda Fabia vill se en test av dem... ;)

M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk
Visa användare
253
Nillen78
BMW M3 V8 -08
Jag var inne på BMW för ca 14 dagar sen o testade nya 325:an med sportchassi o bla nya styrservon samt 6-stegsautomat.
Den var utrustad med dom 3 paketen som finns o skulle kosta ca 450.000kr
En mycket pigg o välbalanserad bil!
Fast det är helt klart farligt o prova... HA begäret blir grymt så man vill knappt lämna tillbaka bilen.
Väntar på att 330´n ska komma till örebro så man får testa även den.

//Niclas

Pärlan Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
På tal om Ted Björck....irriterar mig något fruktansvärt på att det ska låta som han snackar inuti hjälmen hela tiden...det är SÅ uppenbart att han lagt in speakern i efterhand...men dom förvränger det så det ska låta som "hjälmljud" töntigt!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.