|
|
|
|---|---|
|
Vad sägs om denna? Länk Någon behagar skämta - typ.... /Magnus Regn är verkligen inte roligt... | |
| Nej, den fanns!! Jag satte in 5500Euro för att killen skulle hålla bilen. Jag åker på onsdag och hämtar den! JIPPPIEE!!! | |
|
bmw-lelle: Om nu detta stämmer så låter det lite väl billigt , sa han(säljaren)hur det kommer sig att den är så pass lågt i pris om man jämför med andra X5. |
|
| Känns som blååååååååååsning? | |
|
Hmm.. Låter precis som dom där skojjarna som har hållt på i flera år. Dom vill att man ska föra över pengar så att dom vet att man kan betala. Men nån bil dyker aldrig upp. Kännetecknet har just varit alldeles för billiga bilar. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Bilden på inredning stämmer iallafall inte. Står att det är manuell men bilden som visas är automatväxlad. Man får en viss känsla i magtrakten... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
BMW-lelle: Du måste verkligen lova att hålla oss underrättade!!! Den billigaste X5:an(en -00:a!) på Mobile låg igår på drygt 25 000 euro. då var det ändå "nur für händler oder export"... Personligen tycker jag det stinker skunk... /Magnus Regn är verkligen inte roligt... |
|
| Det var inte så att Bmw-lelles inlägg var fyllt med ironi?? | |
| Traum - trodde det bara var min hjärna som fick det till bitande ironi, men då är vi iaf två! :) | |
|
Jag hoppas och tror att även Bmw-lelle skämtar med oss. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jo, vid närmare eftertanke så tillhör han nog den ironiska generationen... Såå glad kan ju ingen vara för att slänga 50 lök i sjön!? /Magnus Regn är verkligen inte roligt... |
|
Gemini__ |
Ja, hela Lelles inlägg är genomsyrat av ironi. Såklart =) //Thomas |
| Självklart var det ironi!!! | |
|
Puh! Du skrämde oss liite där... =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.