|
|
|
|---|---|
|
Länk Verkar fin tycker jag men flera el någon kommer säga fäljande : 1. Ta bort kebabstuket = ögonlocket som jag förövrigt tycker passar bmw e36 2 Att fälgarana inte är orginal ! går att ordna :) 3 Att det Vita blinkers, men det är få som kommer säga det. Själv tycker jag att den är jätte fin faktiskt om inte bilden ljuger.. Sen är annonsen lite seriöst utformat eller ? Men Mer stylad ska den inte vara... | |
hampe m3 |
var har ja set denna bil??, ja e helt bergis på att ja sett den på annons för ca en månad sedan?? (OBSERVERA!! menar inget illa bara tycker mig känna igen den) som hobby dektektiv sparar ja alla annonser publiserade i tidningar + att ja slaviskt följer alla m3 annonser på nätet. O.T 3 månader sedan såg ja en m3 som ja kände igen, år 2000 va den ute till försäljning i bilsport.. litte skadad är man nog :) så litte koll har man ju. |
| Joo men jag tyckte att den är fin faktiskt skulle nappa på den om jag var ute efteren m3 om den nu inte har 23 ägare :) | |
hampe m3 |
kan ju vara ett bra köp om man inte är ute efter en SUPER fräsh, då dom offtast (utteslutande)ligger "litte" högre. suger även i min köp tarm när ja ser m3 i denna pris klas, kanske inte för att ha som verklig entusiast vagn utan litte mer som bruks/lek vagn förusatt att allt e ok. Känns som om den kommer gå rätt snabbt, tror det finns betydligt fler köpare på 3,0 i denna pris klass än 130-140 000klassen. Kanske ngt för dig danieel, istälet för japanskt ;) |
|
Joo men jag har inte råd med sån dyr bil då jag har det dåligt ekonomiskt... Skulle nog inte heller köpa en m3:a då de kostar skjortan att försäkra... Sant kanske inte är i toppskick men man har ju sett många m3 OR allt från 80- 140 tusen... Ska man ha orginal ska man leta efte dyrare exemplar... Men om man nöjer sig med lite kebab stuk och så så kan man leta på obejkt som ligger runt 95-100 el hur |
|
hampe m3 |
är övertygad om att man kan finna ett bruks dugligt ex kring 90-100 000 m litte tur o ork att kolla många objekt, bara för att bilen kostar mer betyder det ju inte atomatiskt att det är en problem fri vagn.. o framförallt har en litte slant över för slittna busningar mm(buffert) |
Philly |
Bilen va ute på annons för 1 månad sen, priset va då 105 000:- Jag vet vad ägaren heter som sålde den, men jag skriver inte hans namn är. Den fanns då i Osby, skåne. BMW |
hampe m3 |
aha, ja hade sett den, tack för den Philly, du hade/har mer koll på objekten just nu iomed ditt sökande. |
Philly |
japp. har sett varenda en nu... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.