|
|
|
|---|---|
Beemer_Linkan |
Jag är ruskigt inne på att köpa en 750 E32 efter som jag haft karossen förr med en annan motor. Nu är jag inne på att jag ska köpa en 12:a. Vilken skulle ni rekomedera E31 eller E32 ? (750/850) Älskar E32an linjer, säten och köregenskaper, Och jag tycker E31an är grymt snygg och skulle vilja ha en sådan med :) Visst är det M70 motor i båda ? Gissar på att 750in är billigare att köpa reservdelar? Kom med argument :) Mvh / Andreas |
Beemer_Linkan |
Bad spelling :) |
| vi rekommenderar STOOOOOR plånbok | |
Beemer_Linkan |
Vet att dom kostar att äga. Nån annan lustigkurre? |
|
Hur långt är ett snöre? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| seriöst nu då ..... sök lite på forumet det står massor om 750/850 det enda jag kan tipsa om är att du borde ha kvar din e34 som du kan köra när 850n står på verkstad :) | |
|
köp en 840 istället, nästan lika skön motor, och betydligt billigare att hålla rullande. Min bil: Länk |
|
|
Tja vadå. Köp en frisk 850. Står på verkstad är väl en rejäl överdrift. Serva och vårda är viktigt precis som med vilken annan bil som helst. Missköt och bilen går sönder förr eller senare. Att kunna skruva själv är ju inte heller någon nackdel. JAG stortrivs både med min 850 och min komressormatade hotrod.... |
|
| det bästa är endå om man kan skruva OCH har stor plånbok för bägge kommer behövas. men jag tror säkert det är en jävligt ball bil. jag var en liten sprätt när jag såg en 850 "live" första gången och har alltid tyck dom varit coola | |
|
Mycket snack det med stor plånbok för en 850 äger en själv och tycker inte att den kostar mycket pengar om man ska jämföra det med en vanlig BMW. min e34 har kostat mer om jag ska vara ärlig Gäller bara att fåtag på bra ex av 850 som jag fick. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.