|
|
|
|---|---|
| Ringde till bilsvar och kollade upp en bil som annonserades som jag ringt på och den hade haft 5 ägare på 1år och 5 månader, det måste ju vara konstigt att ingen vill ha en 540 -93 mer än ca 3 månader i snitt eller hur? min slutsats är att nåt är skumt med den eller fel på den så jag står över även fast priset var helrätt. | |
|
Jag hade också avstått en sån bil. Låter väldigt lurt! Ringde på en 525:a som verkade intressant för ett tag sen. Kollade också med VV och fick upp att det var 4 ägare på den på 9 månader... Hoppade över den bilen kan jag säga!! /Kidde Nybliven BMW-ägare! |
|
|
Låter klokt, det finns ju rätt många att välja bland så det är bara att ha is i magen och invänta rätt bil. Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Rekordet var när jag kollade efter E39 540. Hittade en som såg schysst ut, en 96:a som bara gått 8' mil. När jag kollar bil är mina steg (iaf om bilen är mer än 10 mil bort): 1. Kolla historik VV 2. Åk och kolla på den, helhetsintryck, dokumentation, provkörning etc, etc 3. Kolla servicehistorik hos BMW, är milen rimliga 4. M-test Just på detta exemplar behövde jag inte gå längre än punkt 1; importerad 9902, antal ägare 14! Iofs antar jag att hälften är bilhandlare, men 7 ägare på 2,5 år fick iaf mig att backa ur... Dessutom var servicestämplarna i Sverige typ "Roines Allt-I-Allo, köper även dödsbon". Hoppas det blir en ny Christine!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.