|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Tänkte köpa ett par angeleyes klarglas men svårt o veta vilka man ska ha, finns ju ett par att välja mellan. Någon som har lite kloka förslag att komma med? MVH Tom.. | |
|
Angeleyes är ringarna i lyktorna. Klarglaset tillhör framlyktorna. Klarglas angeleyes finns inte, men däremot finns det "klarglasframlysen med angel eyes" =) Bästa du kan hitta på marknaden är: FK-Automotive Klarglas framlysen med angel eyes + framblinkers Pris: 3240:- www.styletech.se styletech. Jag köpte mina där. De håller måtten kan jag säga. Skitfina. |
|
|
Du har inte exakta länken dit eller? Och det passar fint till en svart bmw? :) //tompa |
|
|
Länk ?? //tompa |
|
|
Fast där är faktiskt Stylabilen billigare... Länk 2800:- för lysen med blinkers, också FK. Köpte mina därifrån, duglig passform och lyser riktigt bra faktiskt... |
|
|
Hmm, tja... då är frågan om man ska ha svarta eller crome till en svart bil? Tänkte även köpa mig ett par cromade m3-speglar i så fall. Well.. Crome eller svart? :) //tompa |
|
|
jag säger köp dom med svart botten på stylabilen och köpa svarta m3 speglar och lacka i bilens färg.blir snyggast.. / Johan |
|
|
Om man köper angeleyes, kan man då fortfarande använda sig av den inbyggda nivåregleringen som finns för ljusen ifall man skulle råka lasta mycket någon gång? Eller försvinner denna funktion med eftermarknadsprylar? Peter_1982: Vad är duglig passform. Fick du göra några modifieringar för att få ljusen på plats. Fungerar fortfarande Check-kontrollen för trasiga lampor? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.