|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Tjena BMW-freaks! Har nån koll på denna M5:a: Mörkblå,REG: AEW 570, 11600mil, svensksåld och fullutrustad. Finns hos Bilförmedlingen, Hägersten. Har legat inne i över 1 år, och sjunkit i pris hela tiden, nu vill dom ha 229.900. Vad är knas med bilen? Med tanke på att den har mycket utrustning och är Svensksåld, borde den gå att bli av med för de pengarna. |
Agge |
Att bilfirman inte tar någon bil i inbyte kan vara en av orsakerna. //Agge |
| +Att firman ifråga enbart förmedlar bilar | |
|
Den är kanske inte är i bästa skick ! |
|
|
Nja, att den har "mycket" utrustning tycker i alla fall inte jag efter att ha studerat utrustningslistan. Då finns det allt fler som har mycket mer. Den är beställd utan bakspoiler på luckan. Om jag köpte mig en M5 E39 så skulle vingen vara ett måste. Det här är extrautrustningen: 326 HECKSPOILER ENTFALL 415 SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE 441 RAUCHERPAKET 666 RADIO BMW BUSINESS CD 672 CD WECHSLER 6-FACH 676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM 842 KALTLAND-AUSFUEHRUNG 863 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA 885 SCHWEDISCH/BETRIEBSANL./SERVICEHEFT 896 TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Den har varit inne väldigt lång tid, men jag tror att de får sänka priset lite mer. 8 Ägare är en del också! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.