|
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihopa! Precis som rubriken lyder så undrar jag om det finns att få tag på kraftigare sirener någonstans, just nu sitter det ett "defa 800" larm i bilen, men sirenen till detta larm är mer av ett skämt! Vill ha något som verkligen isar i öronen, någon som vet något bra komplement till bilarmens koklockor? Alla behjälpande svar är hjärtligt välkommna! Visste inte riktigt vart jag skulle lägga inlägget men det fick bli här! Mvh//Martin | |
|
Jag har siréner som är på 127db som jag använder till inbrottslarm till industri, dom är på 12V så dom passar utmärkt till bilen. Kravet är dock att det finns en sirenutgång på larmet. BMW CS #5206 |
|
|
Hejsan christer! Har du någon aning om det går att koppla till ett defa 800? Vet att det skall gå att koppla till någonslags backupsiren. Men annars är det väl bara att ta bort den gamla och tillsätta ny? Eller hur har du gått tillväga? Vart var det man fick tag på dessa sirener? Med Vänliga Hälsningar // Martin |
|
|
Har du en lös sirén idag går det att ersätta den, ev. via ett relä, för den drar rätt mycket ström, 2Ah har jag för mig. Jag köper mitt larmmateriel på Teletec, men det är bara för återförsäljare, så försök att hitta nån larminstallationsfirma där du bor. BMW CS #5206 |
|
|
Chintzy, jag ser att du bor i samma län som mig, så jag kan kanske fixa en åt dig, har du någon närmare adress. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.